445

Maqolada ijtimoiy-madaniy sohada marketingning kontsepsiyasi, mohiyati va o‘ziga xos xususiyatlari tadqiq qilingan. Maqsad mualliflar O‘zbekistonda oilaning bo‘sh vaqtini rivojlantirishda ijtimoiy-madaniy marketingning roliga katta ta’sir ko‘rsatadigan raqamli dunyoning asosiy tendensiyalarini keltirib o‘tgan. Unda shet el metodlari o‘rganilgan va yurtimizda amaliyotga tadbiq etish yuzasidan taklif va tavsiyalar berilgan. Shuningdek, madaniyat va san’at sohasida zamonaviy ijodiy xizmatlarni ko‘rsatish orqali soha marketingi va ommaning ma’naviy-madaniy saviyasini oshirish masalalari tahlil qilingan. Maqolada keltirilgan oilaviy dam olishni rivojlantirishda ijtimoiy va madaniy marketining istiqbolli vazifalari bo‘yicha tahliliy xulosalar berilgan.
 

  • Ссылка в интернете
  • DOIhttps://doi.org/10.56292/SJFSU/vol28_iss3/a6
  • Дата создание в систему UzSCI 29-09-2022
  • Количество прочтений 0
  • Дата публикации 23-09-2022
  • Язык статьиO'zbek
  • Страницы29-33
Ўзбек

Maqolada ijtimoiy-madaniy sohada marketingning kontsepsiyasi, mohiyati va o‘ziga xos xususiyatlari tadqiq qilingan. Maqsad mualliflar O‘zbekistonda oilaning bo‘sh vaqtini rivojlantirishda ijtimoiy-madaniy marketingning roliga katta ta’sir ko‘rsatadigan raqamli dunyoning asosiy tendensiyalarini keltirib o‘tgan. Unda shet el metodlari o‘rganilgan va yurtimizda amaliyotga tadbiq etish yuzasidan taklif va tavsiyalar berilgan. Shuningdek, madaniyat va san’at sohasida zamonaviy ijodiy xizmatlarni ko‘rsatish orqali soha marketingi va ommaning ma’naviy-madaniy saviyasini oshirish masalalari tahlil qilingan. Maqolada keltirilgan oilaviy dam olishni rivojlantirishda ijtimoiy va madaniy marketining istiqbolli vazifalari bo‘yicha tahliliy xulosalar berilgan.
 

Русский

В статье рассматриваются понятие, сущность и специфика маркетинга в социокультурной сфере. Авторы приводят основные тренды цифрового мира, оказывающие существенное влияние на роль социокультурного маркетинга в развитии семейного досуга в Узбекистане. Изучает зарубежные методики и предлагает предложения по их внедрению в нашей стране. Также анализируются вопросы маркетинга и повышения духовно-культурного уровня населения через оказание современных креативных услуг в сфере культуры и искусства. В статье приведены аналитические выводы о перспективах социокультурного рынка в развитии семейного отдыха.

Ўзбек

The article examines the concept, essence and specifics of marketing in the socio-cultural sphere. The authors cite the main trends of the digital world, which have a significant impact on the role of socio-cultural marketing in the development of family leisure in Uzbekistan. It studies foreign methods and offers suggestions for their implementation in our country. It also analyzes the issues of marketing and raising the spiritual and cultural level of the public through the provision of modern creative services in the field of culture and arts. The article provides analytical conclusions on the prospects of the social and cultural market in the development of family recreation.

Имя автора Должность Наименование организации
1 Yuldasheva M.B. 1 State Institute of Art and Culture of Uzbekistan
2 Kolkanatov A.N. 2 State Institute of Art and Culture of Uzbekistan
Название ссылки
1 1. Досуг семьи URL: https://wciom.ru/tematicheskii-katalog/rest-reisure (дата обращения: 21.04.2021). (Family Leisure URL: https://wciom.ru/tematicheskii-katalog/rest-reisure (accessed: 04/21/2021).
2 2. Котлер, Ф. Все билеты проданы. Стратегии маркетинга исполнительских искусств // – М.: Классика- XXI. – 2004. 510 с. (Kotler, F. All tickets are sold out. Strategies of marketing of performing arts // – M.: Classics-XXI. – 2004. 510 p.).
3 3. Котлер, Ф. Основы маркетинга. – М: Академия/ – 2013. 656 с. (Kotler, F. Fundamentals of marketing. - M: Academy/ – 2013. 656 p.).
4 4. Маркетинг культуры: три – коротких кейса URL: https://vc.ru/marketing/172619-marketing-kultury-tri- korotkih-keysa (дата обращения: 3.05.2021). (1. Culture Marketing: Three – short URL cases: https://vc.ru/marketing/172619-marketing-kultury-tri-korotkih-keysa (accessed: 3.05.2021).
5 5. Новаторов В. Маркетинг в социально-культурной сфере // Культура и образование: научно- информационный журнал вузов культуры и искусств. 2015. №1 (16). URL: https://cyberleninka.ru/article/n/marketing-v- sotsialno-kulturnoy-sfere (дата обращения: 09.03.2021). (Novatorov V. Marketing in the socio-cultural sphere // Culture and education: scientific and informational journal of universities of culture and arts. 2015. No. 1 (16). URL: https://cyberleninka.ru/article/n/marketing-v-sotsialno-kulturnoy-sfere (accessed: 09.03.2021).
6 6. Семья, друзья и безопасность. ВЦИОМ. URL: https://old.wciom.ru/index.php?id=236&uid=10688 (дата обращения: 09.03.2021). (Family, friends and security. VTSIOM. URL: https://old.wciom.ru/index.php?id=236&uid=10688 (accessed: 09.03.2021).
7 7. Юлдашева М.Б. Размышления о развитии сферы культуры и досуга в эпоху цифровизации// Talqin va tadqiqotlar ilmiy-uslubiy jurnal. 2022. ww.talqinvatadqiqotlar.uz. (Yuldasheva M.B. Reflections on the development of culture and leisure in the era of digitalization// Talqin va tadqiqotlar ilmiy-uslubiy jurnal. 2022. ww.talqinvatadqiqotlar.uz
В ожидании