281

Актёр саҳнада кечирадиган ҳаётида, ижоднинг ҳамма соҳасида санъатнинг бирдан-бир ва асосий мақсадига мувофиқ иш тутиши лозим. Санъатимизнинг асосий мақсади роль ва репертуардаги “инсонниг руҳий ҳаётини” яратиш ҳамда шу ҳаётини гўзал, саҳнавий шаклда бадиий гавдалантириш учун курашдан иборатдир.

  • Ссылка в интернете
  • DOI
  • Дата создание в систему UzSCI20-10-2019
  • Количество прочтений259
  • Дата публикации15-08-2018
  • Язык статьиO'zbek
  • Страницы20-23
Ўзбек

Актёр саҳнада кечирадиган ҳаётида, ижоднинг ҳамма соҳасида санъатнинг бирдан-бир ва асосий мақсадига мувофиқ иш тутиши лозим. Санъатимизнинг асосий мақсади роль ва репертуардаги “инсонниг руҳий ҳаётини” яратиш ҳамда шу ҳаётини гўзал, саҳнавий шаклда бадиий гавдалантириш учун курашдан иборатдир.

Русский

Актёр в своей жизни проводимую на сцене, во всех отраслях творчества должен поступить в соответствии основной цели искусства. Основной целью нашего искусства создать роль и в репертуаре «психологическую жизнь человека», а также состоит из борьбы художественно олицетворять в сценической форме эту красоту своей жизни.

English

In his theatrical life, in all spheres of art an actor must operate agreeably with the only and main goal of art. The main goal of art is to create “psychological life of a human” in the role in the scenic and artistic form.

Имя автора Должность Наименование организации
1 Dehqonov R.. ЎзДСМИ Фарғона минтақавий филиали “Актёрлик санъати” кафедраси мудири UzDSMI Farg'ona filiali
Название ссылки
1 1. Станиславский К.С. Актёрнинг ўз устида ишлаши. Хўжаев таржимаси. –Тошкент: Бадиий адабиёт нашриёти. 1965. 27-бет.
2 2. Муҳаммедов М. Режиссура асослари. –Тошкент: 2008.
3 3. Станиславский К.С. Актёрнинг ўз устида ишлаши. Хўжаев таржимаси. –Тошкент: Бадиий адабиёт нашриёти. 1965. 35-бет.
4 4. Станиславский К.С. Актёрнинг ўз устида ишлаши. Хўжаев таржимаси. –Тошкент: Бадиий адабиёт нашриёти. 1965. 38-бет.
5 5. Станиславиский К.С. Актёрнинг ўз устида ишлаши. –Тошкент: Бадиий адабиёт нашриёти. 1965. 48–49-бетлар.
В ожидании