Ushbu maqolada gender yondashuv asosida o‘smir yoshdagi o‘quvchilarda “ommaviy madaniyat”ga qarshi immunitetni shakllantirishning o‘ziga xos xususiyatlari tahlil qilingan bo‘lib, unda o‘smirlik davrining murakkab, ziddiyatlarga boy davr ekanligi, bu davrda o‘z-o‘zini anglash va o‘z-o‘zini baholashning rivojlanishi haqida fikr yuritilgan.
Ushbu maqolada gender yondashuv asosida o‘smir yoshdagi o‘quvchilarda “ommaviy madaniyat”ga qarshi immunitetni shakllantirishning o‘ziga xos xususiyatlari tahlil qilingan bo‘lib, unda o‘smirlik davrining murakkab, ziddiyatlarga boy davr ekanligi, bu davrda o‘z-o‘zini anglash va o‘z-o‘zini baholashning rivojlanishi haqida fikr yuritilgan.
В данной статье обсуждается формирование иммунитета против «массовой культуры» учащихся подростков на основе гендерного подхода. Учитывая, что подростковый возраст сложный, противоречивый период, описывается развитие самоуважения и самосознания в тот период.
This article analyzes the specifics of the formation of immunity against "mass culture" in adolescent students on the basis of a gender approach, thinking that adolescence is a complex, controversial period, the development of self- awareness and self-esteem during this period.
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|---|---|---|
1 | Tojiboyeva X.M. | 1 | Research Institute of Pedagogical Sciences of Uzbekistan |
№ | Название ссылки |
---|---|
1 | 1. Сафарова Р.Г. ва б. Ўқувчи-ёшларда “оммавий маданият”га қарши курашчанлик кўникмаларини шакллантиришнинг педагогик-психологик механизмлари. - Монография. – Т.: “Tafakkur qanoti” нашриёти, 2018 йил, 192 бет. |
2 | 2. Практикум по гендерной психологии / Под ред. И.С.Кпециной. – СПб.: Питер, 2003. – 479 с. |
3 | 3. Тожибоева Х.М. Ўқувчи-ёшларнинг ижтимоий фаоллигини ошириш. Педагогика фанлари бўйича фалсафа доктори (PhD). ... дисс. – Т., 2018. – 152 б. |
4 | 4. Ғозиев Э. Психология: ёш даврлари психологияси: педагогика институтлари ва университетларнинг талабалари учун ўқув қўлланма / Э. Ғозиев. - Тошкент: Ўқитўвчи, 1994. - 223 с. |