Ushbu maqolada gender g‘oyasi, ayollar muammosi, gender tizimi, gender ta’limoti, ijtimoiy muammo, gender o‘lchovi, oila, ta’lim, din, madaniyat, differentsiatsiya, jamiyatda xotin-qizlarning ijtimoiy faolligini shakllantirish, talaba- qizlarning jamiyatdagi siyosiy-ijtimoiy ishtiroki bayon etilgan.Gender yondashuv asosida talaba-qizlarning ijtimoiy faolligini rivojlantirishning pedagogik o‘ziga xosliklari yoritib berilgan.
Ushbu maqolada gender g‘oyasi, ayollar muammosi, gender tizimi, gender ta’limoti, ijtimoiy muammo, gender o‘lchovi, oila, ta’lim, din, madaniyat, differentsiatsiya, jamiyatda xotin-qizlarning ijtimoiy faolligini shakllantirish, talaba- qizlarning jamiyatdagi siyosiy-ijtimoiy ishtiroki bayon etilgan.Gender yondashuv asosida talaba-qizlarning ijtimoiy faolligini rivojlantirishning pedagogik o‘ziga xosliklari yoritib berilgan.
В данной статье описывается гендерная идея, женский вопрос, гендерная система, гендерное образование, социальная проблема, гендерное измерение, семья, образование, религия, культура, дифференциация, формирование женской социальной активности в обществе, социальное участие студентов в жизни общества. Выделены педагогические особенности развития социальной активности студенток на основе гендерного подхода.
This article describes the gender idea, women's issue, gender system, gender education, social problem, gender dimension, family, education, religion, culture, differentiation, the formation of women's social activity in society, the social participation of students in society.Pedagogical peculiarities of development of social activity of female students on the basis of gender approach are highlighted.
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|---|---|---|
1 | Egamberdiyeva T.A. | 1 | Fergana State University |
2 | Saydullayeva A.R. | 2 | Fergana State University |
№ | Название ссылки |
---|---|
1 | 1.Egamberdieva, T. A., & Saydullaeva, A. R. (2022). The Importance Of Axiological Approach In Forming The Cognitive Competence Of Future Teachers. Journal of Positive School Psychology, 6(10), 2009-2015. |
2 | 2.Сайдуллаева, А. Р. (2022). НАЗНАЧЕНИЕ ГЕНДЕРНОГО ПОДХОДА В РАЗВИТИИ СОЦИАЛЬНОЙ АКТИВНОСТИ СТУДЕНТОВ. INNOVATION IN THE MODERN EDUCATION SYSTEM, 2(18), 705-711. |
3 | 3.Saydullaeva, A. R. (2022). Gender Factors in Raising the Intellectual and Social Status of Women in Universities. American Journal of Social and Humanitarian Research, 3(10), 103-107. |
4 | 4. Shaburova O.V. Gender. II Sovremennыy filocofckiy clovar. I Pod obщ. red. doktora filocofckix nauk, profeccora V.Ye.Kemerova. - London, Frankfurt-na-Mayne, Parij, Lyukcembyrg, Mockva, Minck: «Panprint», 1998. -S. 180-183. |
5 | 5. Bok G. Istoriya, istoriya jenshin, istoriya polov. II «Jenshina, mujshina, semya», 1994, №b. -C. 170-200. |