113

        Ушбу мақолада ўқувчи шахсини ривожлантиришда психолингвистик билим зарурлиги ифода этилган бўлиб, унда ахборотни нутқ бирликларидан фойдаланган ҳолда тингловчига етказиш, нутқда сўзловчи руҳиятидаги ўзгаришларнинг акс этиши, унинг тингловчига, ўқувчига таъсир этиш масалалари ҳақида фикр юритилади.

  • Ссылка в интернете
  • DOI
  • Дата создание в систему UzSCI 06-08-2023
  • Количество прочтений 113
  • Дата публикации 10-12-2022
  • Язык статьиO'zbek
  • Страницы3-8
Ўзбек

        Ушбу мақолада ўқувчи шахсини ривожлантиришда психолингвистик билим зарурлиги ифода этилган бўлиб, унда ахборотни нутқ бирликларидан фойдаланган ҳолда тингловчига етказиш, нутқда сўзловчи руҳиятидаги ўзгаришларнинг акс этиши, унинг тингловчига, ўқувчига таъсир этиш масалалари ҳақида фикр юритилади.

Имя автора Должность Наименование организации
1 Yusupova S.J. Professor Andijon davlat pedagogika instituti
Название ссылки
1 1. Мирзиѐев. Ш.М Қонун устуворлиги ва инсон манфаатларини таъминлаш – юрт тараққиѐти ва халқ фаровонлигини таъминлаш // Халқ сўзи. –Тошкент, 2016, 8 декабрь. – №243.
2 2. Колшанский Г.В. Паралингвистика. –М.:Наука, 1974. – С.34.
3 3. Saul M. ―Jean Piaget‘s theory of cognitive development‖. Simply Psychology. 2018. – P. 9.
4 4. Воркачев С.Т.Лингвокультурология, языковая личность, концепт: становление антропонцетрической парадигмы в языкознании // Филолигические науки.- Москва, 2001.-№ 1.-С. 6.
В ожидании