44

Мазкур мақолада бўлажак тасвирий санъат ўқитувчиларининг бадиий-эстетик компетентликни ривожлантиришда маданиятлараро интеграция этномаданий таълим жараёнининг асосий ва стратегик мақсадига доир қатор илмийизланишлар, талабаларда ватанга бўлган муҳаббат руҳида тарбиялаш масалаларига алоҳида эътибор бериш кераклиги ҳамда амалий безак санъати машғулотларини ўтказиш методикаси билан боғлиқ муҳим жиҳатлар қайд этилган.

  • Ссылка в интернете
  • DOI
  • Дата создание в систему UzSCI 07-08-2023
  • Количество прочтений 44
  • Дата публикации 10-12-2022
  • Язык статьиO'zbek
  • Страницы51-57
Ўзбек

Мазкур мақолада бўлажак тасвирий санъат ўқитувчиларининг бадиий-эстетик компетентликни ривожлантиришда маданиятлараро интеграция этномаданий таълим жараёнининг асосий ва стратегик мақсадига доир қатор илмийизланишлар, талабаларда ватанга бўлган муҳаббат руҳида тарбиялаш масалаларига алоҳида эътибор бериш кераклиги ҳамда амалий безак санъати машғулотларини ўтказиш методикаси билан боғлиқ муҳим жиҳатлар қайд этилган.

Имя автора Должность Наименование организации
1 Suyarov N.T. dotsent NamDPI
Название ссылки
1 1. Суяров Н.Т. Использование регионального компонента на уроках изобразительного искусства 5-7 классов. Jackson ville Florida, USA. December 30 th 2021. – P.1-3. https://conferencepublication.com.
2 2. Suyarov N.T., Erkaev E.Т. (2021). Implementation of national-regional component in the educational process in the republic of Uzbekistan. Current research journal of pedagogics. Impact factor: 5.7. (USA), 2 (08), Volume 01, Issue 06, Avgust, 2021. –P.117-121. (ISSN 2767-3278). (Ulrich’s Periodicals Directory 18)
3 3. Ghiasi G., Larivière V., Sugimoto C.R. On the compliance of women engineers with a gendered scientific system // PLOS ONE. 2015.
4 4. Ганиева Г.Ж. Гендерные исследования в Центральной Азии. ЎзР ФА Шарқшунослик институти илмий тўплами. № 16 сон. Т. 2013, Б.131-136.
5 5. Кулиева Ш.Х., Каримова М.Н., Давлаткулова М.Х. (2014) Организация теоретических и практических занятий в процессе подготовки учителей профессионального образования на основе системного подхода. Молодой ученый №8, стр.804-807.
6 6. Умумий ўpтa тaълим ўқув дacтуpи. Тacвиpий caнъaт. //A.Cулaймoнoв вa б. Тaълим тapaққиёти 6-мaхcуc coн. – Т.: “Шapқ” НМК, 1999. –Б.100-168.
В ожидании