Ушбу мақолада элементар математикани ўқитиш жараёнида олий таълим муассасалари талабаларини когнитив компетенциясини ривожлантириш мазмуни баён этлган ҳамда тажрибасинов асосида олинган натижаларнинг самарадорлик даражаси анқланган.
Ушбу мақолада элементар математикани ўқитиш жараёнида олий таълим муассасалари талабаларини когнитив компетенциясини ривожлантириш мазмуни баён этлган ҳамда тажрибасинов асосида олинган натижаларнинг самарадорлик даражаси анқланган.
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|---|---|---|
1 | Nafasov G.A. | dotsent | GulDU |
№ | Название ссылки |
---|---|
1 | 1. Aбдуллaевa Б.C. Фaнлaрaрo aлoқaдoрликнинг метoдoлoгик-дидaктик acocлaри: Пед. фaн. дoк. диcc... . –Тoшкент: ТДПУ, 2006. – 263 бет. |
2 | 2. Антоновская В.В. Реализация профессионально-педагогической направ-ленности обучения элементарной математике в педвузе на примере курса "Стереометрия": Дис. ... канд. пед. наук. – Архангельск, 2004. – 199 с. |
3 | 3. Болотов В.А. Компетентностная модель: от идеи к образовательной про¬грамме // Педагогика. 2003. – № 10. – С. 8-14. |
4 | 4. Осипова Л.А. Информационно-образовательные проекты как средство формирования у студентов когнитивной компетентности: Дис. ... канд. пед. наук. – Брянск, 2008. – 146 с. |
5 | 5. Cтoйлoвa Л.П. Бoшлaнғич мaтемaтикa курcи acocлaри: Педaгoгикa билим юртлaри ўқувчилaри учун. – Т.: Ўқитувчи, 1991. – 336 б. |
6 | 6. Турсунқулов С. Т ва бошқалар. Ўқитувчиларнинг касбий маҳорат ва компетентлигини ривожлантириш. – Т.: Сано-стандарт, 2012. – 172 б. |
7 | 7. Уткина Т.И. Теоретические основы управления качеством подготовки учителя математики: Дис. ... док. пед. наук. – Москва, 2005. – 396. |