31

Бугунги жадал ривожланаётган дунёда бошланғич синф ўқитувчиларига қўйиладиган талаблар тобора кучайиб бормоқда. Бошланғич синф ўқитувчиларига қўйиладиган ана шундай талаблардан бири ижодий компетенсиядир. Еркин фикр юрита оладиган, ҳар қандай муаммога ижодий ечим топа оладиган ўқитувчилар ҳам ўзгача фикрлайдиган ўқувчиларни тарбиялайди.

  • Ссылка в интернете
  • DOI
  • Дата создание в систему UzSCI 09-08-2023
  • Количество прочтений 31
  • Дата публикации 10-12-2022
  • Язык статьиO'zbek
  • Страницы166-172
Ўзбек

Бугунги жадал ривожланаётган дунёда бошланғич синф ўқитувчиларига қўйиладиган талаблар тобора кучайиб бормоқда. Бошланғич синф ўқитувчиларига қўйиладиган ана шундай талаблардан бири ижодий компетенсиядир. Еркин фикр юрита оладиган, ҳар қандай муаммога ижодий ечим топа оладиган ўқитувчилар ҳам ўзгача фикрлайдиган ўқувчиларни тарбиялайди.

Имя автора Должность Наименование организации
1 Isaqova G.A. o'qituvchi NamDU.
Название ссылки
1 1. Бабикова Светлана Александровна Формирование креативной компетенции педагогов в процессе реализации программ дополнительного образования // Екатеринбург – 2016.
2 2. Брякова И. Е. Критерии, показатели и стадии формирования креативной компетентности студентов-филологов педагогического вуза // Оренбург – 2009.
3 3. Зиёмуҳаммадов Б. Олий ўқув юртлари учун қўлланма // Тошкент – 2006.
4 4. Ибрагимова Г. Педагогик инновациялар ёрдамида талабаларнинг креатив қобилиятларини шакллантириш // Тошкент – 2015.
5 5. Ильин, Е. П. Психология творчества, креативности, одаренности. // Санкт-Питербург – 2009.
6 6. Морозов, А. В., Чернилевский, Д.В. Креативная педагогика и психология // Москва – 2004.
7 7. Панова, Л. В. Творческие способности и инновации в педагогической деятельности // Москва — 2010.
8 8. Пищулина, Л. В. Формирование креативности в младшем школьном возрасте в условиях инновационной школы // Уфа — 2009.
9 9. Усмонбоева М., Тўраев А. Креатив педагогика асослари // Тошкент – 2016.
10 10. Сулаймонова Дилдора Назаровна. Бўлажак бошланғич синф ўқитувчиларида танқидий ва креатив тафаккурни шакллантиришнинг педагогик имкониятлари // Самарқанд – 2021.
В ожидании