Мақолада таълим тизимида замонавий компьютер технологиялари имкониятларидан фойдаланган ҳолда ўқув жараёнини виртуаллаштиришнинг асосий компоненталари, математик модели ва дастурий таъминотини яратиш масаласи кўриб чиқилган.
Мақолада таълим тизимида замонавий компьютер технологиялари имкониятларидан фойдаланган ҳолда ўқув жараёнини виртуаллаштиришнинг асосий компоненталари, математик модели ва дастурий таъминотини яратиш масаласи кўриб чиқилган.
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|---|---|---|
1 | Nafasov G.A. | dotsent | GulDU |
2 | Abduraimov D.E. | katta o'qituvchi | Guliston Davlat Universiteti |
3 | Saitmuratov O.N. | o'qituvchi | Guliston Davlat Universiteti |
№ | Название ссылки |
---|---|
1 | 1. Ш.М.Мирзиёев. Эркин ва фаровон, демократик ўзбекистон давлатини биргаликда барпо этамиз.– Тошкент : Ўзбекистон, 2016. - 56 б. |
2 | 2. Раджабов Б.Ш., Хидирова Ч.М. Ўқув жараёнини виртуаллаштириш тизимининг компоненталари ва дастурий таъминоти. //ТАТУ хабарлари, –Тошкент, 2009, №3, -83-85 б. |
3 | 3. Антонов Ю.С. Хохлов А.М. Тестирование (теория и практика). Якутск, 2000. |
4 | 4. Майоров А.Н. Тесты школьных достижений: конструирование, проведение, использование. Спб. Образование и культура. 1994. |
5 | 5. Минин М.Г. Диагностика качества знаний и компьютерные технологии обучения. Томск: Изд-во ТГПУ, 2000. |
6 | 6. Культин Н.Б. С++Builder в задачах и примерах.-СПб.: БХВ-Петербург, 2005.-336 с. |