72

Мақолада таълим тизимида замонавий компьютер технологиялари имкониятларидан фойдаланган ҳолда ўқув жараёнини виртуаллаштиришнинг асосий компоненталари, математик модели ва дастурий таъминотини яратиш масаласи кўриб чиқилган.

  • Ссылка в интернете
  • DOI
  • Дата создание в систему UzSCI 10-08-2023
  • Количество прочтений 72
  • Дата публикации 10-12-2022
  • Язык статьиO'zbek
  • Страницы338-349
Ўзбек

Мақолада таълим тизимида замонавий компьютер технологиялари имкониятларидан фойдаланган ҳолда ўқув жараёнини виртуаллаштиришнинг асосий компоненталари, математик модели ва дастурий таъминотини яратиш масаласи кўриб чиқилган.

Имя автора Должность Наименование организации
1 Nafasov G.A. dotsent GulDU
2 Abduraimov D.E. katta o'qituvchi Guliston Davlat Universiteti
3 Saitmuratov O.N. o'qituvchi Guliston Davlat Universiteti
Название ссылки
1 1. Ш.М.Мирзиёев. Эркин ва фаровон, демократик ўзбекистон давлатини биргаликда барпо этамиз.– Тошкент : Ўзбекистон, 2016. - 56 б.
2 2. Раджабов Б.Ш., Хидирова Ч.М. Ўқув жараёнини виртуаллаштириш тизимининг компоненталари ва дастурий таъминоти. //ТАТУ хабарлари, –Тошкент, 2009, №3, -83-85 б.
3 3. Антонов Ю.С. Хохлов А.М. Тестирование (теория и практика). Якутск, 2000.
4 4. Майоров А.Н. Тесты школьных достижений: конструирование, проведение, использование. Спб. Образование и культура. 1994.
5 5. Минин М.Г. Диагностика качества знаний и компьютерные технологии обучения. Томск: Изд-во ТГПУ, 2000.
6 6. Культин Н.Б. С++Builder в задачах и примерах.-СПб.: БХВ-Петербург, 2005.-336 с.
В ожидании