32

 Maqolada nofilologik yo‘nalishi talabalarining kasbiy kompetentligini pedagogik atamalar asosida rivojlantirish va pedagogikada «atama» tushunchasi, uning ilmiy-amaliy ma’noda aniq ifodalanishi, pedagogik atamalarning kashf etilishi, dastlabki darslik va qo‘llanmalarning tarjima qilinishi va yaratilishiga oid manbalar qayd etilgan. Pedagogik atamalarning sharh va izohlari pedagogik ensiklopediya tarzida tizimlashtirilishi hamda ularning vazifalari ta’kidlab o‘tilgan.

  • Ссылка в интернете
  • DOI
  • Дата создание в систему UzSCI 11-08-2023
  • Количество прочтений 32
  • Дата публикации 10-12-2022
  • Язык статьиO'zbek
  • Страницы359-365
Ўзбек

 Maqolada nofilologik yo‘nalishi talabalarining kasbiy kompetentligini pedagogik atamalar asosida rivojlantirish va pedagogikada «atama» tushunchasi, uning ilmiy-amaliy ma’noda aniq ifodalanishi, pedagogik atamalarning kashf etilishi, dastlabki darslik va qo‘llanmalarning tarjima qilinishi va yaratilishiga oid manbalar qayd etilgan. Pedagogik atamalarning sharh va izohlari pedagogik ensiklopediya tarzida tizimlashtirilishi hamda ularning vazifalari ta’kidlab o‘tilgan.

Имя автора Должность Наименование организации
1 Mavlanov S.Y. mustaqil tadqiqotchi NamDPI
Название ссылки
1 1. Кошкина Е.А. Понятийно-терминологический аппарат педагогики как предмет историко-педагогического исследования. / Образование и наука. 2012 № 5 (94) С. 83-95.
2 2. Оруджалиева А.С. Лингвистические особенности педагогических терминов в Азербайджанском языке: автореферат дис. ... кандидата филологических наук: 10.02.02 / Азерб. пед. ин-т.- , 1990. – 19 с.
3 3. Оғаев С., Оғаев Ҳ. Дидактик курсларни ўқитишнинг назарий асослари. – Тошкент: “Фан”, 2009. – 251 б.
4 4. Педагогик атамалар луғати. Тузувчи: Р.Сафарова ва б. – Тошкент: 2016. – 328 б.
5 5. Романцев Г.М., Федоров В.А., Осипова И.В., Тарасюк О.В. Профессионально-педагогические понятия. – Екатеринбург: Изд-во Рос. гос. проф.-пед. ун-та, 2005 – 456 стр.
В ожидании