237

Ushbu  maqolada  umumiy  o‘rta  ta’lim  muassasalari  uchun ochiq kodli axborot-ta’lim muhitini yaratish va joriy etishga oid taklif va tavsiyalar keltirilgan. 

  • Ссылка в интернете
  • DOI
  • Дата создание в систему UzSCI 22-02-2024
  • Количество прочтений 237
  • Дата публикации 30-09-2021
  • Язык статьиO'zbek
  • Страницы39-58
Ўзбек

Ushbu  maqolada  umumiy  o‘rta  ta’lim  muassasalari  uchun ochiq kodli axborot-ta’lim muhitini yaratish va joriy etishga oid taklif va tavsiyalar keltirilgan. 

Русский

В этой статье представлены предложения и рекомендации по  созданию  и  внедрению  информационной  и  учебной  среды  с  открытым исходным кодом для общего среднего образования.

English

This  article  provides  suggestions  and  recommendations  for creating and implementing an open source information and learning environment for general secondary education

Имя автора Должность Наименование организации
1 Elmurodov J.A. o'qituvchi A.Avloniy nomidagi xalq ta'limi tizimi rahbar va mutaxassis xodimlarini qayta tayyorlash va malakasini oshirish instituti
Название ссылки
1 Галкин Д.В. Проблемы образования в контексте информатизации: в поисках модели практической педагогики/д.в.галкин // гуманитарная информатика. 2010. вып.3. [электронный ресурс]. – сетевой режим доступа: https://cyberleninka.ru/article/n/problemy-obrazovaniya-v-konteksteinformatizatsii-v-poiskah-modeli-kriticheskoy-pedagogiki/viewer
2 Гафурова Н.В. Риски информатизации общества в контексте социализации подрастающего поколения // Образование и социализация личности в современном обществе // Материалы 5-й Всероссийской научной конференции, посвященной 75-летию КГПУ им. В. П. Астафьева. – Красноярск: КГПУ, 2007. – С. 86-88.
3 Elmurodov J.A. Matematika fanini o‘qitish samaradorligini oshirishning noan’anaviy usullari // Xalq ta’limi xodimlarini qayta tayyorlash va ularning malakasini oshirish ta’limi sifati va samaradorligini ta’minlashning dolzarb masalalari: Respublika ilmiy-amaliy anjumani. – Toshkent, 2017. – B. 211-212.
4 Овчинникова, К.Р. К вопросу об определении понятия электронный учебник // Вестник Оренбургского государственного университета он-лайн [Электронный ресурс]. – Сетевой режим доступа: http://vestnik.osu.ru/2005_12_1/15.pdf
5 Charalambos, Y., Delaney, S., Hsu, H., & Mesa, V. (2010). A comparative analysis of the addition and subtraction of fractions in textbooks from three countries. Mathematical Thinking and Learning, 12, 117-151.
6 Альжанов А.К. Дидактические основы использования электронного обучения математике в общеобразовательной школе // Автореф. дис.канд.пед.наук. – Астана, 2006. – 26 с.
7 Мусатаева И. С. Методика разработки и использования средств информационно-коммуникационных технологий для формирования геометрической компетентности учащихся основной школы // Диссертация. – Алма-Аты. 2008, – 227 с.
8 Elmurodov J.A. geometriya kursidan multimediali elektron o‘quv majmua yaratish bosqichlari va usullari // Fizika, matematika va informatika. – Toshkent, 2020. – № 3. – B. 105-110.b
9 Mirsanov U.M. Umumiy o‘rta ta’lim maktablarida matematikani amaliy dasturlar yordamida o‘qitish samaradorligini oshirish metodikasi (5–6-sinflar misolida) // Pedagogika fanlari bo‘yicha falsafa doktori (PhD) dissertatsiyasi. – Toshkent, 2019. – 190 b.
10 Jamolov A.K. Tibbiyot kollejlarida o‘rta tibbiy xodimlar tayyorlashning innovatsion texnologiyalari // Pedagogika fanlari bo‘yicha falsafa doktori (PhD) dissertatsiyasi. – Toshkent, 2019. – 162 b.
11 Мусатаева И. С. Методика разработки и использования средств информационно-коммуникационных технологий для формирования геометрической компетентности учащихся основной школы // Диссертация. – Алма-Аты. 2008, – 227 с.
12 Михайлова Н.В. Особенности организации асинхронного обучения студентов вуза в электронной среде // Вестник ОГУ №2 (138)/февраль 2012. – С. 149-154. http://vestnik.osu.ru/2012_2/25.pdf
13 Mirsanov U.M. Matematika turkumiga kiruvchi fanlardan elektron axborot-ta’lim resurslarini yaratish va foydalanish usullari // “Professional formation of the future teacher” Materials of the international scientific conference. – Prague, 2017. – Б. 22-23.
В ожидании