48

Ушбу  мақолада  бўлажак  биология  ўқитувчиларининг биотехнология  фанидан  мустақил  таълимини  ташкил  этиш  усулларига  оид таклиф ва тавсиялар ҳамда ташкил этиш модели келтирилган. 

  • Ссылка в интернете
  • DOI
  • Дата создание в систему UzSCI22-02-2024
  • Количество прочтений48
  • Дата публикации29-12-2021
  • Язык статьиO'zbek
  • Страницы4-13
Ўзбек

Ушбу  мақолада  бўлажак  биология  ўқитувчиларининг биотехнология  фанидан  мустақил  таълимини  ташкил  этиш  усулларига  оид таклиф ва тавсиялар ҳамда ташкил этиш модели келтирилган. 

Русский

В  статье  представлены  предложения  и  рекомендации  по организации  самостоятельного  обучения  будущих  учителей  биологии биотехнологии, а также организационная модель.

English

This article provides suggestions and recommendations on how to organize  independent education of future biology teachers in biotechnology, as well as an organizational model.

Имя автора Должность Наименование организации
1 Yaxshiboyeva D.T. o'qituvchi Navoiy davlat pedagogika instituti
Название ссылки
1 Никадамбаева Ҳ.Б. «Ўзбекистон табиий географияси» фанини ўқитишда компьютер технологияларидан фойдаланиш методикаси (олий таълим мисолида) // Педагогика фанлари номзоди илмий даражасини олиш учун ёзилган диссертация. – Тошкент, 2012. – 223 б.
2 Диниц Г.Н. Самостоятельная работа как средство профессиональной подготовки студентов // Диссертацияна соискание ученой степени кандидата педагогических наук. – Москав, 2002. – 176 с.
3 Гареев А.А. Учебный блог как средство организации самостоятельной работы студентов технического вуза по развитию профессиональной иноязычной компетенции // Автореферат диссертации на соискание учёной степени кандидата педагогических наук. – Ижевск, 2020. – 24 c.
4 Baxodirova U.B.Methodology of organization of students independent study activities in microbiology with the use of virtual education technologies// European Journal of Research and Reflection in Educational Sciences. – EJRRES Vol.8, 2020. – № 10. –P. 111–117.
5 Диниц Г.Н. Самостоятельная работа как средство профессиональной подготовки студентов // Диссертацияна соискание ученой степени кандидата педагогических наук. – Москав, 2002. – 176 с.
6 Гареев А.А. Учебный блог как средство организации самостоятельной работы студентов технического вуза по развитию профессиональной иноязычной компетенции // Автореферат диссертации на соискание учёной степени кандидата педагогических наук. – Ижевск, 2020. – 24 c.
7 Лутфиллаев М.Ҳ. Олий таълим ўқув жараёнини такомиллаштиришда ахборот технологияларини интеграциялаш назарияси ва амалиёти (Информатика ва табиий фанлар мисолида) // Педагогика фанлари доктори илмий даражасини олиш учун ёзилган диссертация. –Тошкент, 2007. – 246 б.
8 Ибодова М.Н. Биологиядан ўқувчиларнинг муcтақил ишларини ахборот ресурслари воситасида такомиллаштириш методикаси (Академик лицейлар мисолида) // Педагогика фанлари бўйича фалсафа доктори (PhD) диссертацияси автореферати. – Тошкент, 2019. – 49 б.
9 Эргашева Г.С. Биология таълимида интерактив дастурий воситалардан самарали фойдаланишни такомиллаштириш // Педагогика фанлари доктори (Dsс) диссертацияси автореферати. –Тошкент, 2018. – 56 б.
10 Баходирова У.Б. Микробиология фанини ўқитишда виртуал таълим технологияларидан фойдаланиш методикасини такомиллаштириш (Педагогика олий таълим муассасалари мисолида) // Педагогика фанлари бўйича фалсафа доктори (PhD) илмий даражасини олиш учун тайёрланган диссертация. – Қарши, 2020. – 156 б.
11 Трущенко, Е. Н. Организация самостоятельной работы студентоввуза на основе компетентностного подхода к профессиональной подготовкеспециалистов: автореф. … канд. пед. наук/ Е. Н. Трушенко. – М, 2009.
12 Беляева Е.Н. Формирование эмоционально-ценностного отношения учащихся к живой природе в процессе обучения биологии (раздел «животные») // Автореф. дис. ... канд. пед. наук. – Астрахань, 2014. − 25 с. 13.Беспамятных Т.А. Методика учебно исследовательской работы учащихся при углубленном изучении обшей биологии // Автореферат дис. ... на.к.п.н. – СПб.: РГПУ.Академ-Принт, 2002. – 20 с.
В ожидании