63

Ushbu  maqola  oliy  oʻquv  yurtlarining  turli  yoʻnalishlarida  predmetga yoʻnaltirligan dasturlash tillarini oʻqitish muammolariga bagʻishlangan.  Maqolada oʻqitish uchun 
predmetga  yoʻnaltirligan  dasturlash  tillariga  oʻtishning  zarurati  asoslandi.  Barcha  yoʻnalishlar uchun Python tili yuzasidan oʻqitish uchun mavzular roʻyhati hamda ularni oʻqitish uchun tegishli tavsiyalar taqdim etildi.

  • Ссылка в интернете
  • DOI
  • Дата создание в систему UzSCI 20-03-2024
  • Количество прочтений 63
  • Дата публикации 30-06-2022
  • Язык статьиO'zbek
  • Страницы65-70
Ўзбек

Ushbu  maqola  oliy  oʻquv  yurtlarining  turli  yoʻnalishlarida  predmetga yoʻnaltirligan dasturlash tillarini oʻqitish muammolariga bagʻishlangan.  Maqolada oʻqitish uchun 
predmetga  yoʻnaltirligan  dasturlash  tillariga  oʻtishning  zarurati  asoslandi.  Barcha  yoʻnalishlar uchun Python tili yuzasidan oʻqitish uchun mavzular roʻyhati hamda ularni oʻqitish uchun tegishli tavsiyalar taqdim etildi.

Русский

Данная  статья  посвящена  проблемам  преподавания  предметно-ориентированных языков программирования для различных специальностей в ВУЗах. В ней обоснован  необходимости  перехода  к  преподаванию  предметно-ориентированных  языков программирования.  Приведен  список  рекомендованных  тем  для  преподавания  языка  Python для всех направлений и разработаны соответствующие рекомендации.

English

This article focuses on the problems  of teaching  domain-specific programming languages in various areas of higher education. It is based on the need to switch to  domain-specific programming languages  for teaching. A list of recommended topics for teaching Python language for all areas is given and corresponding recommendations are developed.

Имя автора Должность Наименование организации
1 Otaxonov N.A. professor Namangan davlat universiteti
Название ссылки
1 https://udz.uz/uzb/news/prezident_raqamli_iqtisodiyotsiz_mamlakat_iqtisodiyotining_kelajagi_yoq.html
2 N. Prepodavanie informatiki: poteryannaya doroga. – http://www.inr.ac.ru/ ~info21/ texts/2002-06-Aarhus/ru.htm
3 В. Е. Жужжалов. Совершенствование содержания обучения программированию на основе интеграции парадигм программирования. Автореф. докт. наук. – Москва, 2004. – 46 c.
4 OʻzR OvOʻMTV. Oʻquv reja. 5320500-Biotexnologiya (tarmoqlar boʻyicha) – T.:14.08.2020.
5 OʻzR OvOʻMTV. Oʻquv reja. 5230100-Iqtisodiyot (tarmoqlar va sohalar boʻyicha) – T.:14.08.2020.
6 Dr. M. Jones. Python for biologist”. 2013. – 227 c. http://pythonforbiologists.com
7 Yves Hilpisch. Python for Finance. – USA, O‘Reilly Media, 2016. – 605 p.
8 Э. Вестра. Разработка геоприложений на Python. – М.:ДМК, 2017. – 446 с.
9 А. И. Горожанов. PyQt5 для лингвистов: профессонально ориентированное программи-ровние. – М.:Эл. Издание, 2014. – 202 с.
10 J. Heys. Chemical and Biomedical Engineering Calculations Using Python. – USA, John Wiley & Sons, 2017. -278 p.
11 К. Хилл. Научное программирование на Python. – М.:ДМК, 2021. – 646 с.
В ожидании