Ushbu maqolada talabalarning elektron ta’lim resurslar va dasturiy ta’minotlar yordamida mustaqil ta’lim olish ko‘nikmalarini shakllantirish dinamikasini aks ettiruvchi tadqiqotning eksperimental ishlarini natijalarni taqqoslashga, pedagogik tajriba sinov oxirida talabalarda mustaqil ravishda ta’lim olish ko‘nikmasini shakllantirish darajasining ijobiy xususiyatlarining o‘sishini aniqlashda Pirsonning x2 (xi kvadrat) − muvofiqlik kriteriyasi asosida aniqlash
keltirilgan.
Ushbu maqolada talabalarning elektron ta’lim resurslar va dasturiy ta’minotlar yordamida mustaqil ta’lim olish ko‘nikmalarini shakllantirish dinamikasini aks ettiruvchi tadqiqotning eksperimental ishlarini natijalarni taqqoslashga, pedagogik tajriba sinov oxirida talabalarda mustaqil ravishda ta’lim olish ko‘nikmasini shakllantirish darajasining ijobiy xususiyatlarining o‘sishini aniqlashda Pirsonning x2 (xi kvadrat) − muvofiqlik kriteriyasi asosida aniqlash
keltirilgan.
В данной статье сравниваются результаты экспериментальной работы исследования, отражающего динамику формирования у студентов навыков самостоятельного обучения с помощью электронных образовательных ресурсов и программного обеспечения, при определении роста используется критерий Пирсона x2(xи-квадрат) -совместимости.
This article compares the results of the experimental works of the research reflecting the dynamics of students' formation of independent learning skills with the help of electronic educational resources and software. when determining growth, Pearson's x2(chi-squared) - criterion of conformity is used.
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|---|---|---|
1 | Sharipov E.O. | dotsent | Qarshi muhandislik-iqtisodiyot instituti |
№ | Название ссылки |
---|---|
1 | “Xalq soʻzi” gazetasi, 1 fevral 2020 yil, 24-son. |
2 | Грабар М.И., Краснянская К.А. Применениэ математической статистики в педагогических исследованиях. – M.: 1977.- 127 c. |
3 | Gmurman V.E. Ehtimollar nazariyasi va matematik statistikadan masalalar yechishga doir qo‘llanma. Toshkent, O‘qituvchi, 1980.- 368 b. |
4 | Sirojidinov S.H., Mamatov M. Ehtimollar nazariyasi va matematik statistika. //Toshkent, «O‘qituvchi». 1982 |
5 | Abdushukurov A.A. Ehtimollar nazariyasi. Ma’ruzalar matni. Toshkent: «Universitet», 2000. |
6 | Ivchenko G.I., Medvedov Yu.I. Matematicheskoy statistika, «Vыsshaya shkola», - M.: 1994.- 223 s. |
7 | Tojiev M., Xurramov A. Ta’lim jarayonini pedagogik texnologiya asosida tashkil qilishda qo‘llaniladigan zamonaviy ta’lim usullari. //Toshkent 2014.-96 b. |
8 | G‘ulomov O, Sharipov E, Shodiev S. “Olimpiada masalalari yechimi” // Fizika, matematika va informatika jurnali. Toshkent 4/2015 y. |
9 | Sharipov E.O. Akademik litseylarda matematik analiz asoslarini o‘qitish metodikasi.: // Ped. fan. fals. d-ri. ... diss. – Toshkent: UzMU. 2019. – 144 b. |
10 | Tursunov M.A. Elektron ta’lim resurslaridan foydalanish asosida talabalarning mustaqil ta’lim olish metodikasini takomillashtirish (axborot texnologiyalari fani misolida).: // Ped.fan.fals.d -ri. ... dis. – Qarshi. 2023. – 138 b. |