150

Ushbu  maqolada  talabalarning  elektron  ta’lim  resurslar  va dasturiy  ta’minotlar  yordamida  mustaqil  ta’lim  olish  ko‘nikmalarini  shakllantirish dinamikasini  aks  ettiruvchi  tadqiqotning  eksperimental  ishlarini  natijalarni taqqoslashga, pedagogik tajriba sinov oxirida talabalarda mustaqil ravishda ta’lim olish  ko‘nikmasini  shakllantirish  darajasining  ijobiy  xususiyatlarining  o‘sishini aniqlashda  Pirsonning x2 (xi  kvadrat)  −  muvofiqlik  kriteriyasi  asosida  aniqlash 
keltirilgan.

  • Ссылка в интернете
  • DOI
  • Дата создание в систему UzSCI 21-03-2024
  • Количество прочтений 150
  • Дата публикации 30-06-2023
  • Язык статьиO'zbek
  • Страницы4-12
Ўзбек

Ushbu  maqolada  talabalarning  elektron  ta’lim  resurslar  va dasturiy  ta’minotlar  yordamida  mustaqil  ta’lim  olish  ko‘nikmalarini  shakllantirish dinamikasini  aks  ettiruvchi  tadqiqotning  eksperimental  ishlarini  natijalarni taqqoslashga, pedagogik tajriba sinov oxirida talabalarda mustaqil ravishda ta’lim olish  ko‘nikmasini  shakllantirish  darajasining  ijobiy  xususiyatlarining  o‘sishini aniqlashda  Pirsonning x2 (xi  kvadrat)  −  muvofiqlik  kriteriyasi  asosida  aniqlash 
keltirilgan.

Русский

В  данной  статье  сравниваются  результаты экспериментальной  работы  исследования,  отражающего  динамику формирования  у  студентов  навыков  самостоятельного  обучения  с  помощью электронных  образовательных  ресурсов  и  программного  обеспечения,  при определении  роста  используется  критерий  Пирсона x2(xи-квадрат)  -совместимости.

English

This article compares the results of the experimental works  of the research reflecting the dynamics of students' formation of independent learning skills with  the  help  of  electronic  educational  resources  and  software.  when  determining growth, Pearson's x2(chi-squared) - criterion of conformity is used.

Имя автора Должность Наименование организации
1 Sharipov E.O. dotsent Qarshi muhandislik-iqtisodiyot instituti
Название ссылки
1 “Xalq soʻzi” gazetasi, 1 fevral 2020 yil, 24-son.
2 Грабар М.И., Краснянская К.А. Применениэ математической статистики в педагогических исследованиях. – M.: 1977.- 127 c.
3 Gmurman V.E. Ehtimollar nazariyasi va matematik statistikadan masalalar yechishga doir qo‘llanma. Toshkent, O‘qituvchi, 1980.- 368 b.
4 Sirojidinov S.H., Mamatov M. Ehtimollar nazariyasi va matematik statistika. //Toshkent, «O‘qituvchi». 1982
5 Abdushukurov A.A. Ehtimollar nazariyasi. Ma’ruzalar matni. Toshkent: «Universitet», 2000.
6 Ivchenko G.I., Medvedov Yu.I. Matematicheskoy statistika, «Vыsshaya shkola», - M.: 1994.- 223 s.
7 Tojiev M., Xurramov A. Ta’lim jarayonini pedagogik texnologiya asosida tashkil qilishda qo‘llaniladigan zamonaviy ta’lim usullari. //Toshkent 2014.-96 b.
8 G‘ulomov O, Sharipov E, Shodiev S. “Olimpiada masalalari yechimi” // Fizika, matematika va informatika jurnali. Toshkent 4/2015 y.
9 Sharipov E.O. Akademik litseylarda matematik analiz asoslarini o‘qitish metodikasi.: // Ped. fan. fals. d-ri. ... diss. – Toshkent: UzMU. 2019. – 144 b.
10 Tursunov M.A. Elektron ta’lim resurslaridan foydalanish asosida talabalarning mustaqil ta’lim olish metodikasini takomillashtirish (axborot texnologiyalari fani misolida).: // Ped.fan.fals.d -ri. ... dis. – Qarshi. 2023. – 138 b.
В ожидании