Ushbu maqola umumiy o‘rta ta’lim maktab o‘quvchilarining frilanserlikka oid kompetensiyalarini shakllantirishga yo‘naltirilgan bo‘lib, unda o‘quvchilarning frilanserlikka oid kompetensiyalarini shakllantirish modeli keltirilgan. Shu bilan birga, o‘quvchilarning frilanserlik kompetensiyalarini shakllantirishda veb-kvest ta’lim texnologiyasi va axborot-ta’lim muhitidan foydalanishga doir taklif va tavsiyalar keltirilgan.
Ushbu maqola umumiy o‘rta ta’lim maktab o‘quvchilarining frilanserlikka oid kompetensiyalarini shakllantirishga yo‘naltirilgan bo‘lib, unda o‘quvchilarning frilanserlikka oid kompetensiyalarini shakllantirish modeli keltirilgan. Shu bilan birga, o‘quvchilarning frilanserlik kompetensiyalarini shakllantirishda veb-kvest ta’lim texnologiyasi va axborot-ta’lim muhitidan foydalanishga doir taklif va tavsiyalar keltirilgan.
Данная статья направлена на формирование компетенций по фрилансер учеников средних школ и обоснована на формирование модели компетенций по фрилансер. В то же время имеются предложении и рекомендации по использованию образовательных технологий веб-квестов и информационно-образовательных сред в формировании фрилансерских компетенций учащихся.
This article is aimed at the formation of freelancer competencies for secondary school students and is justified on the formation of a competency model for freelance. At the same time, there are suggestions and recommendations on the use of educational technologies of web quests and information and educational environments in the formation of students' freelance competencies.
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|---|---|---|
1 | Xalikov A.T. | o'qituvchi | Abdulla Qodiriy nomidagi Jizzax davlat pedagogika universiteti |
№ | Название ссылки |
---|---|
1 | Xalikov A.T. Umumiy o‘rta ta’lim maktab o‘quvchilarini frilanserlikka o‘rgatish muammolari // Zamonaviy informatikaning dolzarb muammolari: o‘tmish tajribasi, istiqbollari rеspublika miqyosidagi ilmiy-amaliy anjuman materiallari to‘plami. – Toshkent, 2023. – B. 297-299. |
2 | Xalikov Akbar Tilavberdiyevich. (2023). Editorial conditions of using information and educational environments in forming students’ comprehension regarding "web-freelance". Current research journal of pedagogics, 4(08), 28–32. |
3 | Xalikov A.T. O‘quvchilarning “web-freelance”ga doir kompetensiyalarini shakllantirish muammolari // Муғаллим ҳәм үзликсиз билимлендириў ilmiymetodik jurnali. ISSN 2181-7138. – Nukus, 2023. – № 4/1. – B. 408-413. |
4 | Qorayev S.B. Umumiy o‘rta ta’lim maktablarida o‘quvchilarni kasb-hunarga tayyorlash jarayonini takomillashtirish // Pedagogika fanlari bo‘yicha falsafa doktori (PhD) dissertatsiyasi avtoreferati. – Chirchiq, 2019. – 40 b. |
5 | Чаплашкин Н.В. Фриланс как новое социальное явление и его последствия // Автореф. дисс... на соиск. учен. степ, канд. социол. наук. – Нижний Новгород, 2013. – 26 с. |
6 | Полетаева О.В. Фрилансеры в составе класса наемных работников: профессиональные характеристики и статусные позиции // Автореф. дисс... на соиск. учен. степ, канд. социол. наук. – Пенза, 2017. – 28 с. |
7 | Харченко В.С. Фриланс как стиль жизни в современном российском обществе // Автореф. дисс... на соиск. учен. степ, канд. социол. наук. – Екатеринбург, 2013. – 23 с. |
8 | Сорокина А.Н. Управление развитием нестандартных форм занятости на региональном рынке труда (на примере фриланса) // Автореф. дисс... на соиск. учен. степ, канд. эконом. наук. – Самара, 2013. – 22 с. |