Ushbu maqolada uzluksiz ta’lim tizimida fanlarni o‘qitish samaradorligini oshirishda axborot texnologiyalarini joriy etishning ilmiy-nazariy asoslari, oliy ta’lim muassasalarida dasturlash tillarini o‘qitish samardorligini oshirish va qo‘llash muammolari hamda yechimlariga oid olib borilayotgan tadqiqot ishlari o‘rganilgan.
Ushbu maqolada uzluksiz ta’lim tizimida fanlarni o‘qitish samaradorligini oshirishda axborot texnologiyalarini joriy etishning ilmiy-nazariy asoslari, oliy ta’lim muassasalarida dasturlash tillarini o‘qitish samardorligini oshirish va qo‘llash muammolari hamda yechimlariga oid olib borilayotgan tadqiqot ishlari o‘rganilgan.
В данной статье рассматриваются научно-теоретические основы внедрения информационных технологий в систему непрерывного образования, проблемы и пути решения повышения эффективности обучения языкам программирования в высших учебных заведениях и их применения
This article discusses the scientific and theoretical foundations of the introduction of information technologies into the system of lifelong education, problems and solutions to increasing the efficiency of teaching programming languages in higher education institutions and their application.
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|---|---|---|
1 | Ruziyeva D.R. | o'qituvchi | Navoiy davlat pedagogika instituti |
№ | Название ссылки |
---|---|
1 | Otaxonov N.A. Ob’ektga yo‘naltirilgan dacturlash texnologiyalarini o‘qitish uslubiyoti // Pedagogika fanlari nomzodi ilmiy darajacini olish uchun yozilgan disseptasiya. – Toshkent, 2009. – 186 b |
2 | Mirsanov U.M. Oliy ta’lim muassasalarida dasturlash texnologiyalarini o‘qitish muammolarpi // Fizika, matematika va informatika. – Toshkent, 2020. – № 2. – B. 20-25. |
3 | Zakirova F.M. Teoрeтичecкие и пpaктические основы методической подготовки будущих преподователей информатики в педагогических вузах // Pedagogika fanlapi doktopi ilmiy dapajacini olish uchun yozilgan dicceptasiya. – Toshkent, 2008. – 42 b. |
4 | Abduqodirov A., Pardaev A. Masofali o‘qitish nazariyasi va amaliyoti // Monografiya. – Toshkent, 2009. –146 b. |
5 | Lutfillaev M.H. Oliy ta’lim o‘quv jarpayonini takomillashtirishda axborot texnologiyalarini integrasiyalash nazariyasi va amaliyoti (Informatika va tabiiy fanlarp micsolida) // Pedagogika fanlari doktori ilmiy darajasini olish uchun yozilgan dissertasiya. – Toshkent, 2007. – 246 b. |
6 | Бабушкина И.А. Методика визуального образования pогpаммиpованию в педагогической проверке // Автореферат диссертации на сoискание ученой cтепени кандидата педагогической наук.- Моква, 2002. - 9 с. |
7 | Kelleher C., Paussh, R. Lowering the barriers to programming: A taxonomy of programming yenvironment and languages for novise programmers // ACM Computing Surveys. 2008. – № 37 (2). – P. 83–137. |
8 | Жуджалов В.Е. Cоверщенствование кодирования обучения пpогpаммиpования на oснове интегpасии парадигм пpогpаммиpования // Диссертасия на соискание ученой cтепени доктоpа педагогической науки.– Москва, 2004. – 456 с. |
9 | Djuraeva D.R. Итерационной метод обучения программированию и перспективной информатике // Mug‘allim ham uzluksiz bilimlendiriu ilmiymetodikalыq jurnali. – Nukus, 2020. – № 3. – B. 129–133. |
10 | Arturo Rojas López. Escenarios de aprendizaje personalizados a partir de la evaluación del pensamiento computacional para el aprendizaje de competencias de programación mediante un entorno b-Learning y gamificación. Octubre 2019. – P.266. |
11 | Cоверщенствование кодирования обучения пpогpаммиpования на oснове интегpасии парадигм пpогpаммиpования // Диссертасия на соискание ученой cтепени доктоpа педагогической науки.– Москва, 2004. – 456 с. |
12 | Djuraeva D.R. Итерационной метод обучения программированию и перспективной информатике // Mug‘allim ham uzluksiz bilimlendiriu ilmiymetodikalыq jurnali. – Nukus, 2020. – № 3. – B. 129–133. |
13 | Arturo Rojas López. Escenarios de aprendizaje personalizados a partir de la evaluación del pensamiento computacional para el aprendizaje de competencias de programación mediante un entorno b-Learning y gamificación. Octubre 2019. – P.266. |
14 | Norbekov A.O. Pedagogika oliy ta’lim muassasalarida kompyuter ta’minoti fanini o‘qitish samaradorligini oshirish metodikasi // Pedagogika fanlari bo‘yicha falsafa doktori (PhD) ilmiy darajasini olish uchun tayyorlangan Dissertasiya. – Qarshi, 2021. –171 b. |
15 | Djurayeva D.R. Problems of Teaching Programming Technologies in Pedagogical Higher Education Institutions // Academia Science. International Conference on multidisciplinary Research And Innovative Technologies. – Spanish. August 13 th 2021. – Pp. 237-239. |
16 | Можапов М. С. Использование современных технологий в области интерактивного обучения пpогpаммиpованию: тенденции и пеpеспективы // Вестник ТГПУ (Вестник ТГПУ). – С. 134-139. |