Мақола мусиқа дарсларини ўқувчиларнинг ёш хусусиятларига асосий эътиборни қаратиш орқали ташкил этишга бағишланган.
Мақола мусиқа дарсларини ўқувчиларнинг ёш хусусиятларига асосий эътиборни қаратиш орқали ташкил этишга бағишланган.
Статья посвящена организации учебного процесса с учетом возрастных особенностей детей.
The Article is dedicated to organization of the scholastic process taking into consideration age particularities of children.
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|---|---|---|
1 | Bahriyev A.. | доцент, психология фанлари номзоди | UzDK |
№ | Название ссылки |
---|---|
1 | 1. “Ўзбекистон давлат консерваторияси фаолиятини янада такомиллаштириш чора-тадбирлари тўғрисида”: Ўзбекистон Республикаси Президенти Ш.Мирзиёев томонидан имзоланган Қарор. Халқ сўзи. -2017. 9 авг. |
2 | 2. Психология: словарь / Под общ. ред. А.В.Петровского, М.Г.Ярошевского. 2-е изд. – Москва: Политиздат, 1990. -С.494 |
3 | 3. Тарасова К.В. Онтогенез музыкальных способностей / НИИ дошк. восп. АПН СССР. – Москва: Педагогика, 1988. -С.176 |
4 | 4. Ғозиев Э.Ғ. Умумий психология. –Тошкент: Ўзбекистон файласуфлари миллий жамияти нашриёти, 2010. -434 б. |
5 | 5. Технология слушания музыки: учеб. программа и методические блок-схемы спецкурса / Сост. В.П.Анисимов. – Тверь, 2000. -С.76 |
6 | 6. Петрушин В.И. Музыкальная психология. –Москва: Гуманит. изд. центр ВЛАДОС, 1997. -С. 384 |