Ушбу мақола самарали тил кўникмаларини ривожлантиришнинг самарали усулларига бағишланган, шунингдек нутқ фаолиятида бўлгани каби гапириш ва ёзиш қобилияти билан боғлиқ муаммоларни ҳал қилиш, шунингдек, ўйинлар, алоқа фаолияти ва замонавий педагогик технологияларни шакллантиришда роли, тил кўникмаларининг самарадорлиги таҳлил қилинади.
Ушбу мақола самарали тил кўникмаларини ривожлантиришнинг самарали усулларига бағишланган, шунингдек нутқ фаолиятида бўлгани каби гапириш ва ёзиш қобилияти билан боғлиқ муаммоларни ҳал қилиш, шунингдек, ўйинлар, алоқа фаолияти ва замонавий педагогик технологияларни шакллантиришда роли, тил кўникмаларининг самарадорлиги таҳлил қилинади.
Данная статья посвящена эффективным способам развития продуктивных языковых навыков, а также решению вопросов, связанных с умением говорить и писать как в речевой деятельности, а также роли реализации игр, коммуникативной деятельности и современных педагогических технологий при формировании, анализируется продуктивность языковых навыков.
Given article is devoted to the effective ways of developing productive language skills and it deals with the issues about speaking and writing skills as a speech action and a skill, as well as, the role of implementing games, communicative activities and modern pedagogical technologies in forming and improving productive language skills is analyzed.
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|---|---|---|
1 | Eshonqulov S.U. | katta o'qituvchisi | QarMII |
№ | Название ссылки |
---|---|
1 | 1. Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2012 йил 10 декабрдаги “Чет тилларни ўрганиш тизимини янада такомиллаштириш чора – тадбирлари” тўғрисидаги 1875-сонли Қарори. www lex.uz. |
2 | 2. Ҳошимов Ў., Ёқубов И. Инглиз тили ўқитиш методикаси. Тошкент, «Шарқ» нашриёти, 2003. |
3 | З. 3имняя И. А. Психологические аспекты обучения говорению на иностранном языке. - М.: 1978. |