387

Ушбу мақола глобал ахборотлаштириш шароитида талабалар ўртасида ўқув ва билим фаолиятини кучайтириш ижтимоий зарурат эканлигига ишора қилади. Талабаларда ўқув ва когнитив фаолиятни ривожлантиришда катта аҳамиятга эга бўлган педагогик омиллар ҳақида маълумот беришга алоҳида эътибор берилади.

  • Ссылка в интернете
  • DOI
  • Дата создание в систему UzSCI 19-11-2019
  • Количество прочтений 373
  • Дата публикации 26-09-2018
  • Язык статьиO'zbek
  • Страницы75-80
Ўзбек

Ушбу мақола глобал ахборотлаштириш шароитида талабалар ўртасида ўқув ва билим фаолиятини кучайтириш ижтимоий зарурат эканлигига ишора қилади. Талабаларда ўқув ва когнитив фаолиятни ривожлантиришда катта аҳамиятга эга бўлган педагогик омиллар ҳақида маълумот беришга алоҳида эътибор берилади.

Русский

В данной статье идет речь о том, что усиление учебно-познавательной деятельности у студентов в условиях глобальной информатизации является социальной необходимостью. Особое внимание уделяется предоставлению информации о педагогических факторах, имеющих большое значение в развитии учебно-познавательной активности у студентов.

English

This article states that the strengthening of educational-cognitive activity of students in the conditions of global informatization is a social necessity. Particular attention is paid to the provision of information on pedagogical factors that are important in the development of educational-cognitive activeness of students.

Имя автора Должность Наименование организации
1 Raximov Z.T. katta o'qituvchi QarMII
Название ссылки
1 1. 2017-2021 йилларда Ўзбекистон Республикасини ривожлантиришнинг бешта устувор йўналишлари бўйича Ҳаракатлар стратегияси //http://strategy.regulation.gov.uz/uz/document/2.
2 2. Мирзиёев Ш.М. Қонун устиворлиги ва инсон манфаатларини таъминлаш – юрт фаровонлиги ва халқ фаровонлигининг гарови. – Тошкент: “Ўзбекистон” нашриёти, 2017. – 25-б.
3 3. Беспалько В.П. Слагаемые педагогической технологии. – М.: Педагогика, 1989. – с. 6-7.
В ожидании