43

  Ushbu  maqolada  raqamli  texnologiyalar  muhitida  bo’lajak  muhandislarni 
ierarxik  yondashuv  asosida  o’qitishning  didaktik  shart  sharoitlari  va  didaktik  ta’minoti  hamda 
ushbu kursni o’qitishni raqamli texnologiyalar muhitida tashkil qilishni takomillashtirish bo’yicha 
takliflar  keltirilgan.  Bundan  tashqari,  muhandislik  ixtisosliklarida  oliy  ta’lim  muassasalari  turli 
yo’nalishlarda  bo’lajak  muhandis  kadrlarni  innovatsion  faoliyatga  ierarxik  yondashuv  asosida 
o’qitishda  qo’llanilgan  muammoli,  loyihaviy,  tadqiqot,  evristik,  kamroq  darajada  -  axborotni 
qabul qiluvchi va reproduktiv kabi umumiy didaktik metodlar muhim ahamiyati nazariy jihatdan 
asoslangan.

  • Название журналаIjtimoiy fanlar
  • Номер выпуска2024 (4) 2
  • Количество просмотров 43
  • Ссылка в интернете
  • DOIhttps://zenodo.org/doi/10.5281/zenodo.11612322
  • Дата создание в систему UzSCI 19-06-2024
  • Количество прочтений 43
  • Дата публикации 12-06-2024
  • Язык статьиO'zbek
  • Страницы87-93
Ўзбек

  Ushbu  maqolada  raqamli  texnologiyalar  muhitida  bo’lajak  muhandislarni 
ierarxik  yondashuv  asosida  o’qitishning  didaktik  shart  sharoitlari  va  didaktik  ta’minoti  hamda 
ushbu kursni o’qitishni raqamli texnologiyalar muhitida tashkil qilishni takomillashtirish bo’yicha 
takliflar  keltirilgan.  Bundan  tashqari,  muhandislik  ixtisosliklarida  oliy  ta’lim  muassasalari  turli 
yo’nalishlarda  bo’lajak  muhandis  kadrlarni  innovatsion  faoliyatga  ierarxik  yondashuv  asosida 
o’qitishda  qo’llanilgan  muammoli,  loyihaviy,  tadqiqot,  evristik,  kamroq  darajada  -  axborotni 
qabul qiluvchi va reproduktiv kabi umumiy didaktik metodlar muhim ahamiyati nazariy jihatdan 
asoslangan.

Имя автора Должность Наименование организации
1 Ergashev . . Professor Qarshi muhandislik-iqtisodiyot instituti professori
Название ссылки
1 Кларин, М.В. Инновационные модели в зарубежных педагогических поисках / М.В. Кларин. – М.: Арена, 1994. – 365 с.
2 Бендова, Л.В. Педагогическая деятелность тьютора в сети открытого дистанционного профессионального образования : автореф. дис. ... канд. пед. наук / Л.В. Бендова. – М., 2006. – 23 с.
3 Ergashev Nuriddin G‘ayratovich. Uzluksiz ta’lim sharoitida muhandislar malakasini oshirishni rivojlantirishning metodik shartlari. Journal of integrated education and research. ISSN 2181-3558, Volume 1, Issue 2, July 2022, 54-59 b. www.рнасав.cом.
4 Аракелов, А.В. Комплексная инновационная технология профильного обучения в структуре послевузовского педагогического образования: дис. ... канд. пед. наук / А.В. Аракелов. – Краснодар, 2008. – 452 с. : 34 ил.
5 Аршинов, В.И. Философия образования и синергетика: как философия образования может содействовать становлению новой модели образования / В.И. Аршинов // Синергетика и психология. – М.: Когито-Центр, 2004. – 205 с.
В ожидании