43

Bo’lajak  mutaxassislarning  bugungi   kun  talabi  asosida  tarbiyalash  eng 
muhim  vazifalardan  biridir.  Bunday  murakkab  va  muhim  jarayonni  amalga  oshirishda 
o'qituvchilar  o’rni  beqiyosdir.  Aynan  ta'lim  sohasida  iqtisodiyotimizning barcha  sohalari  uchun 
mutaxassislar tayyorlanadi. Shuning uchun ham mustaqillikning birinchi yillaridan boshlab ta'lim 
sohasi  davlat  siyosatining  ustivor  sohasiga  aylandi.  Bu  esa  o’qituvchilar  zimmasiga  ulkan 
vazifalarni  yuklaydi.  O’qituvchi  o’z  sohasining  mohir  bilimdoni,  muammolarning  oqilona 
yechimlarini  topa  oladigan,  o’z  ustida  tinimsiz  ijodiy  ishlab,  yangiliklar  yarata  oladigan, 
o’quvchilari qalbidan munosib o’rin egallagan bo’lishi lozim. Shuning uchun ham bugungi kunda 
o’qituvchining  kasbiy  kompetentligi  masalasiga  katta  e’tibor  qaratilmoqda.  Ushbu  maqolada 
mana shu masalalar atroflicha yoritilgan

  • Название журналаIjtimoiy fanlar
  • Номер выпуска2024 (4) 2
  • Количество просмотров 43
  • Ссылка в интернете
  • DOIhttps://zenodo.org/doi/10.5281/zenodo.11612429
  • Дата создание в систему UzSCI 19-06-2024
  • Количество прочтений 43
  • Дата публикации 12-06-2024
  • Язык статьиO'zbek
  • Страницы94 -99
Ўзбек

Bo’lajak  mutaxassislarning  bugungi   kun  talabi  asosida  tarbiyalash  eng 
muhim  vazifalardan  biridir.  Bunday  murakkab  va  muhim  jarayonni  amalga  oshirishda 
o'qituvchilar  o’rni  beqiyosdir.  Aynan  ta'lim  sohasida  iqtisodiyotimizning barcha  sohalari  uchun 
mutaxassislar tayyorlanadi. Shuning uchun ham mustaqillikning birinchi yillaridan boshlab ta'lim 
sohasi  davlat  siyosatining  ustivor  sohasiga  aylandi.  Bu  esa  o’qituvchilar  zimmasiga  ulkan 
vazifalarni  yuklaydi.  O’qituvchi  o’z  sohasining  mohir  bilimdoni,  muammolarning  oqilona 
yechimlarini  topa  oladigan,  o’z  ustida  tinimsiz  ijodiy  ishlab,  yangiliklar  yarata  oladigan, 
o’quvchilari qalbidan munosib o’rin egallagan bo’lishi lozim. Shuning uchun ham bugungi kunda 
o’qituvchining  kasbiy  kompetentligi  masalasiga  katta  e’tibor  qaratilmoqda.  Ushbu  maqolada 
mana shu masalalar atroflicha yoritilgan

Имя автора Должность Наименование организации
1 Ochilova N.M. Dotsent Qarshi davlat universiteti dotsenti
Название ссылки
1 Sh. Mirziyoyev Erkin va farovon demokratik Ozbekiston davlatini birgalikda barpo etamiz. – T: O‘zbekiston NMIU, 2016
2 Umumiy o’rta ta’limning davlat ta’lim standarti / O’zbekiston Respublikasi qonun hujjatlari to’plami. 2017-yil.
3 Jo’raуev R.X., Rahimov B.X.,Xolmatov Sh.F., Yangi pedagogik texnologiyalar.–T., Fan, 2005. 66
4 Морган Л. Первобытное общество: Исследования прогресса человечества из дикого состояния к варварству и из варварства к цивилизации.- СПб: Л.Ф.Пантелеев, 1900.- [3. С.97-102].
5 Энгельс Ф. Происхождение семьи, частной собственности и государства: в связи с исследованиями Льюиса Г. Моргана.- М .: УРСС, 2007.- [4. С.45].
6 Tokarev S. History of foreign ethnography.- M .: Vysshaya school, 1978.- [5. S.111-117].
7 Ясперс К. Смысл и назначение истории.- М .: Республика, 1994.- [6. С.36-43]
8 Danilevskiy N. Russia and Yeurope: Russia and Yeurope: cultural and political views of the Slavic world to the Germano-Romance.- M .: Yeksmo, 2003; Toynbi A. Civilization pered sudom istorii.- Moscow: AYRIS PRESS, 2006; Shpengler O. Zakat Yevropy. Gestalt and activity. Yessays on the morphology of world history.- M .: Yeksmo, 2006.- [7.S.77-83.]
В ожидании