3

Ushbu tadqiqot ishida shahar jamoat transportida yo‘lovchi tashish xizmatlari sifatini oshirishga qo‘yiladigan asosiy talablari yoritilgan. Yoʻlovchi avtobuslarini tashishdan maqsad yoʻl vaqtini qisqartirish, avtobuslarning muntazam qatnovini taʼminlash va sayohat qilish imkoniyatlarini kafolatlash imkoniyatini hisobga olgan holda aholining transportga boʻlgan ehtiyojini qondirish. Sifatli yoʻlovchi tashish xizmatlarini koʻrsatish uchun barcha mulkchilik shaklidagi transport vositalarining ishlashini qamrab oladigan yoʻlovchi tashishni rejalashtirish, tashkil etish, ragʻbatlantirish, tartibga solish va sifatini nazorat qilishni ta’minlashdan iborat.

  • Ссылка в интернете
  • DOI
  • Дата создание в систему UzSCI 26-06-2024
  • Количество прочтений 3
  • Дата публикации 30-06-2024
  • Язык статьиO'zbek
  • Страницы32-35
Ўзбек

Ushbu tadqiqot ishida shahar jamoat transportida yo‘lovchi tashish xizmatlari sifatini oshirishga qo‘yiladigan asosiy talablari yoritilgan. Yoʻlovchi avtobuslarini tashishdan maqsad yoʻl vaqtini qisqartirish, avtobuslarning muntazam qatnovini taʼminlash va sayohat qilish imkoniyatlarini kafolatlash imkoniyatini hisobga olgan holda aholining transportga boʻlgan ehtiyojini qondirish. Sifatli yoʻlovchi tashish xizmatlarini koʻrsatish uchun barcha mulkchilik shaklidagi transport vositalarining ishlashini qamrab oladigan yoʻlovchi tashishni rejalashtirish, tashkil etish, ragʻbatlantirish, tartibga solish va sifatini nazorat qilishni ta’minlashdan iborat.

English

In this research work, the main requirements for improving the quality of passenger transport services in the city's public transport are highlighted. The purpose of transportation of passenger buses is to reduce travel time, ensure regular bus service and meet the transportation needs of the population, taking into account the possibility of guaranteeing travel opportunities. Planning, organizing, promoting, regulating and ensuring quality control of passenger transportation, which covers the operation of all forms of ownership of vehicles for the provision of quality passenger transportation services

Имя автора Должность Наименование организации
1 Suyarov N.. Assistant Toshkent davlat transport universiteti
2 Abdusamatov E.. Assistent Toshkent davlat transport universiteti
3 Isokhanov U.. Senior teacher Toshkent davlat transport universiteti
Название ссылки
1 Алексеева, И. М. Статистика автомобильного транспорта: Учебник/ И.М. Алексеева, О.И. Ганченко, Е.В. Петрова. – М.: Издательство «Экзамен», 2014. – 125 с.
2 Альбеков А. У., Грибов Е. М. Закономерности развития транспортноскладской логистики на региональном уровне. Ростов-на-Дону: РГЭА, 2015 - 412 с.
3 Анализ и диагностика финансово–хозяйственной деятельности предприятий: Учебник/ Под ред. проф. В.Я. Позднякова. – М.: ИНФРА – М, 2016. - 487 с.
4 Анализ финансово – хозяйственной деятельности предприятий: учебник для студентов вузов / Л.С. Васильева, Е.М. Штейн, М.В. Петровская; ред. Е.М. Штейн.-М.: Экзамен, 2013. 458с
5 Анализ хозяйственной деятельности предприятия: учебник / Г.В. Савицкая. 5-е издание, перераб. и доп. – М.: ИНФРА-М, 2017. -162с.
6 Васильев Г. А. Поведение потребителей: Учебное пособие. М.: Вузовский учебник, 2015.
7 Бульдович С. В., Хмель В. Н., Калита О. В., Стасюк Н. В. От высокого качества продукции к высокому качеству жизни // Стандарты и качество. - 2013. - №.3 - С.72-74.
8 Бычков, В.П. Экономика автотранспортного предприятия: учебник для вузов / В.П. Бычков. – М.: ИНФРА – М, 2014. – 384 с. – (Высшее образование).
9 Валевич, Р. П. Управление качеством товаров и услуг : учеб.пособие для вузов / Р. П. Валевич, О. Б. Пароля. - Мн. : БГЭУ, 2018. - 301с
10 ГОСТ 30596-97 «Услуги транспортные. Термины и определения». (Соответствуют нормам ISO 8402 и ISO 9004-2); ГОСТ 51004-96 «Услуги транспортные. Пассажирские перевозки. Номенклатура показателей качества».
В ожидании