Мақолада хўжалик юритувчи субъектларнинг янги маҳсулотларини сотиш бўйича маркетинг стратегияларини ишлаб чиқиш ва ишлаб чиқариш билан бозор ўртасидаги бошланғич чегарани иқтисодий таҳлил қилиш усуллари келтирилган.
Мақолада хўжалик юритувчи субъектларнинг янги маҳсулотларини сотиш бўйича маркетинг стратегияларини ишлаб чиқиш ва ишлаб чиқариш билан бозор ўртасидаги бошланғич чегарани иқтисодий таҳлил қилиш усуллари келтирилган.
В статье представлены пути разработки маркетинговых стратегий по выпуску нового товара субъектов предпринимательства, а также пути экономического анализа начальной границы между производством и рынком.
In clause the ways of development of marketing strategy till releases of the new goods of the subjects of business, and also way of the economic analysis of initial border between manufacture and markets are submitted.
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|---|---|---|
1 | Kurbonov A.B. | i.f.n. o'qituvchi | QarMII |
2 | Berdiyev Q.H. | assistent | QarMII |
№ | Название ссылки |
---|---|
1 | 1. Багиев Г.Л. и др. Маркетинг. - СПб.: "Питер", 2011, -260 с. |
2 | 2. Соловьев В.Н. Маркетинг. Учеб. пособие. - М.: Инфра, 2006. - 312 с. |
3 | 3. Ходиев Б.Ю., Салимов Б.Т. ва бошқалар “Микроиқтисодиёт”. –Т.: Шарқ нашриёти, - 2004 йил. -114 б. |