50

Bugungi kunda talabalarning o‘quv mashg‘ulotiga tayyorgarlik saviyasi, tafakkur darajasi, intellektual salohiyati, og‘zaki nutq va yozma savodxonlik darajasiga jiddiy e’tibor qaratilayotgan bir paytda uy vazifasi berish va undan ijobiy natija kutish hamisha ham samara beravermaydi. Ta’lim oluvchida yetarli bilim bazasini paydo qilmay turib, ularni yaratishga undash yetarli natijani bermasligi aniqlandi.

 O‘qituvchi va talabalar o‘rtasidagi o‘zaro munosabatlar jarayoni o‘zaro ta’sir elementlari bo‘lgan tizim bilan baholanadi va kursning mazmunida quyidagilar muhim deb aniqlandi: mustaqil ish uchun zarur bo‘lgan elementlarni aniqlash uchun tanlanishi kerak bo‘lgan o‘qitish metodikasi aniqlash; UMC ning o‘zgartirilgan tuzilishini belgilash; ish uchun zarur materiallarni joylashtirish imkonini beruvchi virtual kampusni yaratish; rag‘batlantirish tizimini yaratishning qonuniyligini baholashdan iboratdir.

  • Ссылка в интернете
  • DOI
  • Дата создание в систему UzSCI 02-12-2024
  • Количество прочтений 50
  • Дата публикации 30-09-2024
  • Язык статьиO'zbek
  • Страницы129-135
Ўзбек

Bugungi kunda talabalarning o‘quv mashg‘ulotiga tayyorgarlik saviyasi, tafakkur darajasi, intellektual salohiyati, og‘zaki nutq va yozma savodxonlik darajasiga jiddiy e’tibor qaratilayotgan bir paytda uy vazifasi berish va undan ijobiy natija kutish hamisha ham samara beravermaydi. Ta’lim oluvchida yetarli bilim bazasini paydo qilmay turib, ularni yaratishga undash yetarli natijani bermasligi aniqlandi.

 O‘qituvchi va talabalar o‘rtasidagi o‘zaro munosabatlar jarayoni o‘zaro ta’sir elementlari bo‘lgan tizim bilan baholanadi va kursning mazmunida quyidagilar muhim deb aniqlandi: mustaqil ish uchun zarur bo‘lgan elementlarni aniqlash uchun tanlanishi kerak bo‘lgan o‘qitish metodikasi aniqlash; UMC ning o‘zgartirilgan tuzilishini belgilash; ish uchun zarur materiallarni joylashtirish imkonini beruvchi virtual kampusni yaratish; rag‘batlantirish tizimini yaratishning qonuniyligini baholashdan iboratdir.

Русский

Заданное домашнее задание и ожиданное от него положительного результата не всегда получается в то время, когда сегодня большое внимание уделяется уровню подготовки учащихся к учебной деятельности, уровню мышления, интеллектуальному потенциалу, устной и письменной грамотности. Установлено, что без формирования у обучающегося достаточной базы знаний мотивация к их созданию не дает достаточного результата.

        Процесс взаимодействия преподавателя и учащихся оценивается системой с элементами взаимодействия, и в содержании курса определяются как важные: определение методики обучения, которая должна быть выбрана для определения элементов, необходимых для самостоятельной работы; определение модифицированной структуры УМК; создание виртуального кампуса, позволяющего размещать необходимые материалы для работы; оценка законности создания системы поощрений.

English

It does not always work to give homework and expect a positive result from it at a time when serious attention is being paid to the level of preparation of students for training today, the level of thinking, intellectual potential, the level of oral speech and written literacy. It was found that encouraging them to create without establishing an adequate knowledge base in the learner would not produce sufficient results.The process of interaction between teacher and students is evaluated by a system with elements of interaction, and in the content of the course it is determined that the following is important: to determine the teaching methodology that must be selected to determine the elements necessary for independent work; to determine the modified structure of UMC; to create a virtual campus that allows.

Имя автора Должность Наименование организации
1 Imomova U.M. Pedagogika fanlari bo‘yicha falsafa doktori(PhD) Termiz davlat universiteti
Название ссылки
1 Abduqodirov A. Ta’limda innovasion texnologiyalar. – Toshkent: Iste’dod, 2008. – 180 b.
2 Aзизходжаевa Н. Педагогические технологии и педагогическое мастерство. Учебное пособие для магистратуры всех специальностей.-T.:TГПУ, 2003. 193 стр.
3 Alimov A.A. Uzluksiz ta’lim tizimi o‘qituvchilarining innovasion faoliyatini shakllantirish usullari // Xalq ta’limi. -Toshkent, 2015. – №6, – B. 74-78.
4 Балашов М.М. Проблемы готовности молодых учителей к инновационным процессам в образовании / M.M. Балашов, M.И. Лукьянова//Проблемы адаптации учителя к профессиональной деятельности.-Ульяновск, 1998. 5-14 с.
5 Бастрикова Е.М. Коммуникативная компетенция как лингводидактический феномен Русская и сопоставителная филология: Лингвокултурологический аспект // Казан. гос. ун-т. Филол. фак-т. Казан: Казан. гос. ун-т, 2004. 348 с.
6 Бермус А.Г. Проблемы и перспективы реализации компетентностного подхода в образовании А.Г. Бермус // Интернет-журнал «Эйдос», 2005. URL: http://www.yeidos.ru/journal/2005/0910-12.htm
7 Голованова А.А. Коммуникативная креативност субъекта как фактор эффективности группового решения задач: дис... канд. псих. наук, Казан, 2003. 147 с.
8 Зиямухаммедов Б., Зиямухаммедова С, Новая педагогическая технология. -Т.: Абу Али ибн Сино, 2002. -48 с.
9 Ишмухамедов Р., Абдуқодиров А., Пардаев А. Таълимда инновациялар (таълим муассасалари педагог ўқитувчилари учун амалий тавсиялар). – Т.: «Истеъдод» жамғармаси, 2008. – Б.180.
10 Маслов А. Мотивация личности. М.: Педагогика, 1999. 400 с.
11 Еремин Ю.В., Агафонова Л.И., Методика преподавания иностранных языков: общий курс: Учеб. пособие / Отв. ред. А.Н. Шамов, М.: АСТ: АСТ-Москва: Восток -Запад, 2008.
12 Навоий А. Маҳбуб ул-қулуб. Асарлар. – Т.: Фан, 15-том. 2005.
В ожидании