49

Ushbu maqola ta’lim berishda kasbiy kompotentlikning birlamchi xususiyatlaridan bo‘lgan pedagogning nutqiy ko‘nikmalarini yaxshilashda duch kelinuvchi muammoli jihatlar, bu borada aynan bo‘lajak tarix fani mutaxassis-pedagoglari faoliyati yuzasidan yondashadi. Muammoli masalalar sabablari ochib berilishi barobarida  muayyan yechimlar ham ilgari suriladi. Maqola so‘ngida bo‘lajak tarix fani o‘qituvchilarida kasbiy nutq ko‘nikmalarini rivojlantirishning pedagogik muammolari rivojlantirish bilan bog‘liq taklif va tavsiyalar berilgan.

  • Ссылка в интернете
  • DOI
  • Дата создание в систему UzSCI 02-12-2024
  • Количество прочтений 49
  • Дата публикации 30-09-2024
  • Язык статьиO'zbek
  • Страницы151-157
Ўзбек

Ushbu maqola ta’lim berishda kasbiy kompotentlikning birlamchi xususiyatlaridan bo‘lgan pedagogning nutqiy ko‘nikmalarini yaxshilashda duch kelinuvchi muammoli jihatlar, bu borada aynan bo‘lajak tarix fani mutaxassis-pedagoglari faoliyati yuzasidan yondashadi. Muammoli masalalar sabablari ochib berilishi barobarida  muayyan yechimlar ham ilgari suriladi. Maqola so‘ngida bo‘lajak tarix fani o‘qituvchilarida kasbiy nutq ko‘nikmalarini rivojlantirishning pedagogik muammolari rivojlantirish bilan bog‘liq taklif va tavsiyalar berilgan.

Русский

В данной статье рассматриваются проблемные аспекты совершенствования разговорной речи педагога, которая является одной из основных характеристик профессиональной компетентности в педагогической деятельности, и в этом плане она приближается к деятельности будущих специалистов-историков-педагогов. По мере выявления причин проблемных вопросов предлагаются и конкретные решения.

English

This article addresses the problematic aspects encountered in enhancing the speech skills of educators, which are considered one of the primary characteristics of professional competence in teaching. The focus is specifically on the activities of future history educators. Alongside identifying the causes of these challenges, the article also proposes specific solutions. At the end of the article, recommendations and suggestions are provided for developing professional speech skills among prospective history teachers, particularly regarding pedagogical issues related to this development.

Имя автора Должность Наименование организации
1 Botirova S.M. “Ijtimoiy fanlar” kafedrasi mudiri, Pedagogika fanlari bo‘yicha falsafa doktori (PhD) Namangan davlat pedagogika instituti
Название ссылки
1 Shavkat Mirziyoyev. Yangi O‘zbekiston taraqqiyot strategiyasi. Uchinchi nashri Toshkent: “O‘zbekiston” nashriyoti, 2022. 219-bet.
2 Hamidov A. O‘qituvchi nutqi madaniyati (ma’ruza matnlari). Termiz 2013. 44-b.
3 https://kk.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D1%96%D0%BB_%D0%BC%D3%99%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5%D1%82%D1%96
4 Xu J., Gannon, PJ., Emmorey K, Smith J.F, Braun A.R. Symbolic gestures and spoken language are processed by a common neural system. ProcNatlAcadSciUSA. 2009.106 (49):2066420669. Bibcode:2009PNAS10620664X. doi:10.1073/pnas.0909197106. PMC 2779203. PMID 19923436
В ожидании