Ushbu maqolada C# dasturllsh tilining grafiklar bilan ishlash
imkoniyatlari ochib berilgan. bayon etilgan. Ma’lumotlar tizimli ketma-ketlikda,
oʻquvchilarga tushunarli va sodda tilda bayon etilgan. Unda ekranni grafik rejimga
oʻtkazish, sodda geometrik shakllarni yasash, figuralarga fon berish hamda nuqtalar orqali
funksiya grafigini qurish boʻyicha nazariy ma’lumotlar va ulardan amaliyotda foydalanish
namunalariga keng oʻrin berilgan.
Ushbu maqolada C# dasturllsh tilining grafiklar bilan ishlash
imkoniyatlari ochib berilgan. bayon etilgan. Ma’lumotlar tizimli ketma-ketlikda,
oʻquvchilarga tushunarli va sodda tilda bayon etilgan. Unda ekranni grafik rejimga
oʻtkazish, sodda geometrik shakllarni yasash, figuralarga fon berish hamda nuqtalar orqali
funksiya grafigini qurish boʻyicha nazariy ma’lumotlar va ulardan amaliyotda foydalanish
namunalariga keng oʻrin berilgan.
В данной статье раскрываются графические возможности
языка программирования C#. Информация изложена в систематической
последовательности понятным и простым для читателей языком. В нем широко
представлены теоретические данные по переводу экрана в графический режим,
созданию простых геометрических фигур, заданию фона фигурам и построению
графика функции с помощью точек, а также конкретные примеры их использования
на практике.
This article reveals the graphical capabilities of the C# programming
language. The information is presented in a systematic sequence in a language that is
understandable and easy for readers. It provides extensive theoretical data on converting
the screen to graphical mode, creating simple geometric shapes, setting the background to
shapes and plotting functions using dots, as well as specific examples of their use in
practice.
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|---|---|---|
1 | Otaxanov N.A. | professor | Namangan davlat universiteti |
№ | Название ссылки |
---|---|
1 | Aripov M.M., Otaxanov N.A. Dasturlash asoslari. ‒Toshkent: Tafakkur gulshani, 2016. ‒ 240 b. |
2 | Вирт Н. Преподавание информатики: потерянная дорога. https://informatika-21.ru/texts/2002-06-Aarhus/ru.htm |
3 | Дейтель Х. C# : Наиболее полное руководство. ‒ СПб.: БХВ-Петербург, 2006. ‒ 1024 с. |
4 | Троелсен Э. С# и платформа .NET. Библиотека программиста. ‒СПб.: Питер, 2004. ‒796 с. |
5 | Фленов М.Е. Библия C#. ‒ СПб.: БХВ-Петербург, 2019. ‒512 с. |
6 | Шилдт Г. С# 4.0: полное руководство. ‒М.: ООО "И.Д. Вильяме", 2011. ‒1056 с |
7 | С++. Основи програмування. Теорія та практика: підручник [/О.Г. Трофименко, Ю.В. Прокоп, та ін.] − Одесса: Фенікс, 2010. – 544 с. |
8 | Седжвик Р. Фундаментальные алгоритмы на С++. / Седжвик Р. −М. ДиаСофт., 2001. – 688 с. |
9 | Топп У.Структуры данных в С++. / Топп У., Форд У. – М.: Бином., 2000. – 816 с. |
10 | Вирт Н. Алгоритмы и структуры данных. / Вирт Н. – М.: Мир, 1989. – 896 с. |
11 | Архангельський А. Я. Программирование в С++ Builder 6 и 2006./ Архангельський А. Я., Тагин М.А. – М.: Бином-Пресс, 2007. – 1184 с. |
12 | Примеры выполнения лабораторных работ по алгоритмам компьютерной графики: Метод. указания. /Сост.: Хайдаров Г.Г., Алексеев С.Ю. − СПб., СПбГТИ(ТУ), 2005. – 30 с. |
13 | Шикин А.В. Компьютерная графика. Динамика, реалистические изображения. / Шикин А.В., Боресков А.В. – М.: ДИАЛОГ-МИФИ, 1996. – 288 с. |
14 | Порев В.Н. Компьютерная графика./ Порев В.Н. - СПб.: БХВ-Петербург, 2002. – 432 с. |