81

Ushbu  maqolada  C#  dasturllsh  tilining  grafiklar  bilan  ishlash 
imkoniyatlari  ochib  berilgan.  bayon  etilgan.  Ma’lumotlar  tizimli  ketma-ketlikda, 
oʻquvchilarga  tushunarli  va  sodda  tilda  bayon  etilgan.  Unda  ekranni  grafik  rejimga 
oʻtkazish, sodda geometrik shakllarni yasash, figuralarga fon berish hamda nuqtalar orqali 
funksiya grafigini qurish boʻyicha nazariy ma’lumotlar va ulardan amaliyotda foydalanish 
namunalariga keng oʻrin berilgan.

  • Ссылка в интернете
  • DOI
  • Дата создание в систему UzSCI 03-01-2025
  • Количество прочтений 81
  • Дата публикации 30-10-2024
  • Язык статьиO'zbek
  • Страницы15-34
Ўзбек

Ushbu  maqolada  C#  dasturllsh  tilining  grafiklar  bilan  ishlash 
imkoniyatlari  ochib  berilgan.  bayon  etilgan.  Ma’lumotlar  tizimli  ketma-ketlikda, 
oʻquvchilarga  tushunarli  va  sodda  tilda  bayon  etilgan.  Unda  ekranni  grafik  rejimga 
oʻtkazish, sodda geometrik shakllarni yasash, figuralarga fon berish hamda nuqtalar orqali 
funksiya grafigini qurish boʻyicha nazariy ma’lumotlar va ulardan amaliyotda foydalanish 
namunalariga keng oʻrin berilgan.

Русский

В  данной  статье  раскрываются  графические  возможности 
языка  программирования  C#.  Информация  изложена  в  систематической 
последовательности  понятным  и  простым  для  читателей  языком.  В  нем  широко 
представлены  теоретические  данные  по  переводу  экрана  в  графический  режим, 
созданию  простых  геометрических  фигур,  заданию  фона  фигурам  и  построению 
графика функции с помощью точек, а также конкретные примеры их использования 
на практике.

Ўзбек

This  article  reveals  the  graphical  capabilities  of  the  C#  programming 
language.  The  information  is  presented  in  a  systematic  sequence  in  a  language  that  is 
understandable and easy for readers. It provides extensive theoretical data on converting 
the screen to graphical mode, creating simple geometric shapes, setting the background to 
shapes  and  plotting  functions  using  dots,  as  well  as  specific  examples  of  their  use  in 
practice.

Имя автора Должность Наименование организации
1 Otaxanov N.A. professor Namangan davlat universiteti
Название ссылки
1 Aripov M.M., Otaxanov N.A. Dasturlash asoslari. ‒Toshkent: Tafakkur gulshani, 2016. ‒ 240 b.
2 Вирт Н. Преподавание информатики: потерянная дорога. https://informatika-21.ru/texts/2002-06-Aarhus/ru.htm
3 Дейтель Х. C# : Наиболее полное руководство. ‒ СПб.: БХВ-Петербург, 2006. ‒ 1024 с.
4 Троелсен Э. С# и платформа .NET. Библиотека программиста. ‒СПб.: Питер, 2004. ‒796 с.
5 Фленов М.Е. Библия C#. ‒ СПб.: БХВ-Петербург, 2019. ‒512 с.
6 Шилдт Г. С# 4.0: полное руководство. ‒М.: ООО "И.Д. Вильяме", 2011. ‒1056 с
7 С++. Основи програмування. Теорія та практика: підручник [/О.Г. Трофименко, Ю.В. Прокоп, та ін.] − Одесса: Фенікс, 2010. – 544 с.
8 Седжвик Р. Фундаментальные алгоритмы на С++. / Седжвик Р. −М. ДиаСофт., 2001. – 688 с.
9 Топп У.Структуры данных в С++. / Топп У., Форд У. – М.: Бином., 2000. – 816 с.
10 Вирт Н. Алгоритмы и структуры данных. / Вирт Н. – М.: Мир, 1989. – 896 с.
11 Архангельський А. Я. Программирование в С++ Builder 6 и 2006./ Архангельський А. Я., Тагин М.А. – М.: Бином-Пресс, 2007. – 1184 с.
12 Примеры выполнения лабораторных работ по алгоритмам компьютерной графики: Метод. указания. /Сост.: Хайдаров Г.Г., Алексеев С.Ю. − СПб., СПбГТИ(ТУ), 2005. – 30 с.
13 Шикин А.В. Компьютерная графика. Динамика, реалистические изображения. / Шикин А.В., Боресков А.В. – М.: ДИАЛОГ-МИФИ, 1996. – 288 с.
14 Порев В.Н. Компьютерная графика./ Порев В.Н. - СПб.: БХВ-Петербург, 2002. – 432 с.
В ожидании