131

Ушбу мақолада кадрларнинг касбий тайёргарлигини такомиллаштиришга қаратилган яхлит таълим жараёнининг жаҳон миқёсидаги замонавий ютуқларини ҳисобга олган ҳолда амалга оширилиш зарур бўлган таклифлар берилган. Унда таълим жараёни муаммоларини аниқлашда социологик тадқиқотлар ёрдамида аниқлаштириш лозимлиги ёритилган. Муаммонинг ечими сифатида ҳамкорлик педагогикаси асосидаги интерфаол методларнинг самарадорлиги таклифи берилган.

  • Ссылка в интернете
  • DOI10.26739/2181-9297-2019-2-8
  • Дата создание в систему UzSCI 02-12-2019
  • Количество прочтений 119
  • Дата публикации 22-11-2019
  • Язык статьиO'zbek
  • Страницы54-60
Ўзбек

Ушбу мақолада кадрларнинг касбий тайёргарлигини такомиллаштиришга қаратилган яхлит таълим жараёнининг жаҳон миқёсидаги замонавий ютуқларини ҳисобга олган ҳолда амалга оширилиш зарур бўлган таклифлар берилган. Унда таълим жараёни муаммоларини аниқлашда социологик тадқиқотлар ёрдамида аниқлаштириш лозимлиги ёритилган. Муаммонинг ечими сифатида ҳамкорлик педагогикаси асосидаги интерфаол методларнинг самарадорлиги таклифи берилган.

Русский

в данной статье приводятся рекомендации, которые необходимо учитывать, принимая во внимание достижения мирового класса в интегрированном учебном процессе, который направлен на повышение профессиональной подготовки персонала. Обосновывается необходимость выяснения проблемы образовательного процесса посредством социологического исследования. В качестве решения проблемы предложена эффективность интерактивных методов обучения совместной педагогики.

English

This article provides recommendations that need to be taken into account, taking into account the achievements of world-class in an integrated educational process, which is aimed at improving staff training. It justifies the need to clarify the problem of the educational process through a sociological study. As a solution to the problem, the effectiveness of interactive teaching methods for joint pedagogy is proposed.

Имя автора Должность Наименование организации
1 Akhmedova F.M. UzMU
Название ссылки
1 1. Каримов И.А. Ўзбекистоннинг 16 йиллик тараққиёт йўли. – Т.: Ўзбекистон, 2007. – Б.13.
2 2. LEX.uz. ЎзР ВМ нинг 19 июль 2018 йилдаги «Ёшларни илм-фан соҳасига жалб қилиш тизимини янада такомиллаштириш чора-тадбирлари тўғрисида» ги №559-сон Қарори
3 3. Педагогика: 1000 та саволга 1000 та жавоб / Методик қўлланма. У.И. Иноятов, Н.А.Муслимов, М.Усмонбоева, Д.Иноғомова. – Тошкент: Низомий номидаги Тошкент давлат педагогика университети, 2012. – 122-бет.
4 4. kun.uz/Жаҳон.02.08.2017: “ХПКда Олий таълимни ривожлантириш муаммолари муҳокама қилинди
В ожидании