Ушбу мақола чет тилларини ургатувчи олий таълим муассасалари талабаларининг эмпатик қобилиятини ривожлантириш заруриятига бағишланган. Мақола “хайрихоҳлик”тушунчасининг умумий тавсифи, унинг таркиби ва маданиятлараро мулоқотда тутган ўрни ҳақидагимаълумотларни ўз ичига олади. Шунингдек, мақола эмратик йўналишдаги методларни замонавия педагогик фаолиятда жорий этишнинг асослари, ушбу масалани ечиш ва уни ҳаётга тадбиқ этишда бир қатор кўрсатмалар беради.
Ушбу мақола чет тилларини ургатувчи олий таълим муассасалари талабаларининг эмпатик қобилиятини ривожлантириш заруриятига бағишланган. Мақола “хайрихоҳлик”тушунчасининг умумий тавсифи, унинг таркиби ва маданиятлараро мулоқотда тутган ўрни ҳақидагимаълумотларни ўз ичига олади. Шунингдек, мақола эмратик йўналишдаги методларни замонавия педагогик фаолиятда жорий этишнинг асослари, ушбу масалани ечиш ва уни ҳаётга тадбиқ этишда бир қатор кўрсатмалар беради.
Cтатья посвящена необходимости развития и стимуляции эмпатических способностей у студентов языковых вузов. Статья содержит общее описание самого феномена «эмпатия», его составляющих и его роли в межкультурном общении.Также в статье приводятся обоснования для внедрения методик,имеющих эмпатическую направленность, и ряд методических рекомендаций по реализации этого вопроса в современной педагогической деятельности.
This article is concerned with the necessity of development of empathic competence in students of linguistic faculties. It contains general description of the phenomenon ‘empathy’, its components and its role in cross-cultural communication. The article also provides reasoning for implementing the methodologies aimed at developing empathical potential in students and a range of methodological recommendations on implementing this issue in modern pedagogics.
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|---|---|---|
1 | ZEMLYANIKINA Y.. | ўкитувчи | Ўзбекистон Давлат жаҳон тиллари университети |
№ | Название ссылки |
---|---|
1 | Джрназян Л.Н. Механизмы эмпатии в межличностных отношениях. –М.,1996.–376 с |
2 | Дружинин В. Н. Экспериментальная психология: Учебное пособие.–М.: ИНФРА, 1997. –234 с. |
3 | Елеференко И.О. Подготовка специалистов социометрических профессий с учётом рациональностиэмпатии// Фундаментальные исследования //https://ru.wikipedia.org/wiki/Эмпатия#cite_note-fs-9 |
4 | Крам Т.Ф. Управление энергией конфликта: Как превратить работу в творчество: Пер. с англ. / Отв. ред. А.А. Стативка. –М.: Рефлбук: АСТ, 2000. –283 с |
5 | http://hrliga.com/index.php?module=profession&op=view&id=847дата доступа 13.02.17 |
6 | http://psychology.net.ru/dictionaries/psy.html?word=1143 дата доступа 13.02.17 |
7 | http://www.emotionlabs.ru/content/146/ дата доступа 13.02.17 |