Тил маданияти омили лингвистик билим ва кўнимкларни эгаллаш билан узвий боғлиқ ҳисобланган тил маданиятини ўрганиш жараёнининг асосий таркибий қисмидир. Мазкур мақолада муаллиф тил тузилишининг шаклланиши ва тилни қўллаш маданиятини баён қилади. Бундай омилларнинг ўрганилиши хитой тилини тушунишга, англашга, уни эгаллашга хизмат қилиб, хитойликлар билан мулоқот қилишни енгиллаштиради.
Тил маданияти омили лингвистик билим ва кўнимкларни эгаллаш билан узвий боғлиқ ҳисобланган тил маданиятини ўрганиш жараёнининг асосий таркибий қисмидир. Мазкур мақолада муаллиф тил тузилишининг шаклланиши ва тилни қўллаш маданиятини баён қилади. Бундай омилларнинг ўрганилиши хитой тилини тушунишга, англашга, уни эгаллашга хизмат қилиб, хитойликлар билан мулоқот қилишни енгиллаштиради.
Факторы культуры языка являются главным содержанием обучения культуре изучаемого языка, которое тесно связано с обучением языку. В данной статье автор изложил факторы образования структуры языка и культуры использования языка. Изучение этих факторов способствует лучшему пониманию, восприятию китайского языка, владению им и облегчает общение с китайцами.
Culture Language Factor is the main subject of the studied language’s culture education process, which is closely connected with language studying process. This article is dedicated to the factors of language structure formation and language culture usage. Learning and understanding these factors allow understanding, perceiving and using Chinese language, and simplify the communication among Chinese.
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|---|---|---|
1 | TYU K.. | катта ўқитувчи | Ўзбекистон Давлат жаҳон тиллари университети |
№ | Название ссылки |
---|---|
1 | Чанг Дзин Уи. Семантика, грамматика и использование языка. –Университет Ханджоу 1996. |
2 | У Би Сун. Исследование метода преподавания китайского языка для иностранцев. –Издательство преподаваниякитайского языка, 1987. |
3 | Джанг Я Дин. Методика преподавания китайского языка для иностранцев.–Издательство современности, 1990 |
4 | Обзорная теория преподавания китайского языка для иностранцев. –Издательство Пекинского Университета Культуры и Языка, 1997. |
5 | Ху Минь Ян. Исследование вопросных видов слов. –Издательство Пекинского Университета Языков, 1996. |