Мақолада мультимедиа таълим воситаларининг эволюцияси, дидактик мулоқотни ривожлантиришда мультимедиа воситаларининг ўрни ва аҳамияти, аутентик видео-аудио материалларни дидактиклаштиришнинг зарурияти, аутентик ва дидактик мулоқотларнинг фарқланиши хусусида фикр юритилади. Шунингдек, “мультимедиа” ва “мулоқот” тушунчалари олимларнинг фикрларидан мисоллар келтирилган ҳолда ёритиб берилган. Тадқиқотнинг мақсади – мультимедиа воситаларининг таълим жараёнига ижобий таъсир этишини кўрсатиб бериш ҳамда улар асосида дидактик мулоқот майдонини яратиш ва бу
орқали нутқий мулоқотни ўстириш имониятларини таҳлил қилишдир.
Мақолада мультимедиа таълим воситаларининг эволюцияси, дидактик мулоқотни ривожлантиришда мультимедиа воситаларининг ўрни ва аҳамияти, аутентик видео-аудио материалларни дидактиклаштиришнинг зарурияти, аутентик ва дидактик мулоқотларнинг фарқланиши хусусида фикр юритилади. Шунингдек, “мультимедиа” ва “мулоқот” тушунчалари олимларнинг фикрларидан мисоллар келтирилган ҳолда ёритиб берилган. Тадқиқотнинг мақсади – мультимедиа воситаларининг таълим жараёнига ижобий таъсир этишини кўрсатиб бериш ҳамда улар асосида дидактик мулоқот майдонини яратиш ва бу
орқали нутқий мулоқотни ўстириш имониятларини таҳлил қилишдир.
В статье рассматривается эволюция мультимедийных средств обучения, роль и важность мультимедийных инструментов в развитии дидактической коммуникации, необходимость дидактизации аутентичных видео- аудио материалов, а также различие между аутентичной и дидактической коммуникациями. Кроме того, понятия «мультимедиа» и «коммуникации» иллюстрируются примерами, взятыми из высказываний ряда ученых. Целью исследования является демонстрация положительного влияния мультимедийных средств на процесс обучения; а также использование
мультимедийных средств для создания площадки дидактической коммуникации как основы для развития речевой коммуникации.
The article examines the evolution of multimedia educational tools, the role and significance of multimedia tools in the development of didactic communication, the need for authentic video and audio material didacticization, and the difference between authentic and didactic communications. In addition, the concepts of "multimedia" and "communication" are illustrated with the samples taken from the statements of a number of scientists. The purpose of the research is to demonstrate the positive impact of multimedia on the learning process; as well as the use of multimedia tools to create environment for didactic communication as a basis for the development of verbal communication.
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|---|---|---|
1 | NAZAROV V.S. | илмий ходим | Республика илмий-амалий маркази |
№ | Название ссылки |
---|---|
1 | 1. Kartal Erdogan. La place et les fonctions des produits multimédias dans la didactique du Français Langue étrangère. Université de Hacettepe Institut des Sciences Sociales, 2004. – 300 p. |
2 | 2. Азимов Э.Г., Щукин А.Н. Новый словарь методических терминов и понятий(теория и практика обучения языкам). – М.: Издательство ИКАР, 2009. – 448 с. |
3 | 3. Штыкова Т. Дидактическая коммуникация в структуре профессиональной деятельности учителя иностранного языка // URL: General and Professional Education. 1/2010. С. 94–99. |
4 | 4. Weiss F. (1984) Types de communication et activités communicatives en classe, Le Français dans le monde, n° 183, pp. 47-51. // URL: http://www.fle-philippemijon.com/pratique-declasse/communications-authentique-et-didactique-en-classe-de-fle/ |