265

Мазкур мақолада кино санъатида инсоннинг феъл-атворидаги ўзига хосликларини очиб беришнинг назарий асослари ёритилган ҳамда бу борадаги асосий тамойиллар хусусида мулоҳазалар илгари сурилган. Шунингдек, санъатшунос назариётчи олимларнинг айрим фикрлари таҳлилга тортилган.

  • Ссылка в интернете
  • DOI
  • Дата создание в систему UzSCI 23-10-2019
  • Количество прочтений 247
  • Дата публикации 28-12-2018
  • Язык статьиO'zbek
  • Страницы86-88
Ўзбек

Мазкур мақолада кино санъатида инсоннинг феъл-атворидаги ўзига хосликларини очиб беришнинг назарий асослари ёритилган ҳамда бу борадаги асосий тамойиллар хусусида мулоҳазалар илгари сурилган. Шунингдек, санъатшунос назариётчи олимларнинг айрим фикрлари таҳлилга тортилган.

Русский

В данной статье речь идет о раскрытии особенности характера человека в искусстве кино, а также выдвигается мнения об основных принципах в этой сфере. Помимо этого, проанализированы некоторые взгляды ученых-теоретиков в сфере искусствоведения.

English

This article deals with the disclosure of the peculiarities of a person’s character in the art of cinema, and also puts forward opinions on the basic principles in this field. In addition, there analyzed some of the views of theoretical scientists in the field of art history.

Имя автора Должность Наименование организации
1 Tursunmetova R.. докторант (PhD) UzDSMI
Название ссылки
1 1. Абдусаматов Ҳ. Драма назарияси. –Тошкент: Ғафур Ғулом, 2000.
2 2. Арасту. Поэтика. -Тошкент: Янги аср авлоди, 2011.
3 3. Волкенштейн В. Драматургия. -Москва: Федерация, 1929.
4 4. Голсуорси Ж. Адабиётда характер яратиш // Жаҳон адабиёти. –Тошкент: Маънавият, 2010.
5 5. Iglesias K. Writing for emotional impact. – Livermore. California: WingSpan Press. 2005.
6 6. Нечай О. Основы киноискусства. –Москва: Просвещение, 1989.
7 7. Умаров М. Саҳнавий характер яратиш машаққатлари. //Жаҳон адабиёти. 2014. № 11.
8 8. Сулстад Д. Норвег насри – Оврўпа модернизми // Жаҳон адабиёти. –Тошкент: Маънавият, 2010.
В ожидании