436

Мақолада  “дебатлар”  интерфаол  технологияси  ҳақида  маълумот  ва  улардан  олий таълим тизимида адабиёт дарсларида фойдаланиш бўйича амалий тавсиялар берилган.Ўйиннинг  тартиби  ва  қоидалари,  иштирокчиларнинг  вазифалари,  уларнинг нутқларини  баҳолаш  мезонлари  белгиланган.  Мақолада  келтирилган  дебатларни ташкиллаштириш  ва  ўтказишга  оид  тушунтиришлар,  шунингдек,  тарқатма  материаллар таълим жараёнида ушбу технологияни қўлламоқчи бўлганлар учун фойдали бўлиши мумкин.

  • Количество прочтений420
  • Дата публикации07-06-2019
  • Язык статьиO'zbek
  • Страницы110-120
Ўзбек

Мақолада  “дебатлар”  интерфаол  технологияси  ҳақида  маълумот  ва  улардан  олий таълим тизимида адабиёт дарсларида фойдаланиш бўйича амалий тавсиялар берилган.Ўйиннинг  тартиби  ва  қоидалари,  иштирокчиларнинг  вазифалари,  уларнинг нутқларини  баҳолаш  мезонлари  белгиланган.  Мақолада  келтирилган  дебатларни ташкиллаштириш  ва  ўтказишга  оид  тушунтиришлар,  шунингдек,  тарқатма  материаллар таълим жараёнида ушбу технологияни қўлламоқчи бўлганлар учун фойдали бўлиши мумкин.

Русский

В  статье  предложена  информация  об  интерактивной  технологии  «дебаты»  и практические  рекомендации  по  использованию еена  занятиях  по  литературе  в  системе высшего образования. Изложены ход и регламент игры, обязанности участников, критерии оценивания  выступлений.  Комментарии  по  организации  и  проведению  дебатов,  а  также раздаточные материалы могут быть полезны всем, кто пожелает использовать дебаты в своей практике преподавания.

English

The article  offers  information  about  the  interactive  technology  “debates”  and  practical  recommendations  for  using  them  in  literature  classes  in  the  higher  education  system.  The  course  and  rules  of  the  game,  the  duties  of  the  participants,  and  the  criteria  for  evaluating  speeches  are  outlined.  Comments  on  the  organization  and  conducting  the  debates,  as  well  as  handouts  offered  can be useful to everyone who wishes to use the debates in their teaching practice.

Имя автора Должность Наименование организации
1 KASIMOVA Z.A. Доцент в.б., Жахон адабиёти кафедраси Мирзо Улуғбек номидаги Ўзбекистон Миллий университети
Название ссылки
1 Инновационные педагогические технологии: материалы II Международной научной конференции (г. Казань, май 2015 г.). – Казань: Бук, 2015. -С.2
2 Киселева Л.С. Инноватика в научно-педагогической деятельности. Учебное пособие. URL:https://books.google.co.uz/books?id=f_UwDwAAQBAJ&pg=PT43&lpg=PT43&dq=интерактивное+обучение
3 Положение об интерактивных формах обучения. URL:https://www.rea.ru/ru/org/cathedries/prlogkaf/Documents(2013).pdf
4 Русецкая Ольга Анатольевна. Технология «Дебаты» интерактивная форма обучения на уроках развития речи // Эксперимент и инновации в школе. 2010.
5 https://cyberleninka.ru/article/n/tehnologiya-debaty-interaktivnaya-forma-obucheniya-na-urokah-razvitiya-rechi(дата обращения: 17.09.2018).
В ожидании