Ушбу мақоланинг мақсади чет тили ўқитувчисининг дарс олиб бориш режасини кенг кўламда ишлаб чиқишдан иборат. Агар ўқитувчи кўрсатмалари баъзи олимлар томонидан қўйилганталабларга жавоб берса, унинг ўқувчиларга янада кўпроқ фойда бериши кўрсатилган. Мақолада сўровнома орқали ўқитувчи ва ўқувчи муносабатларини аниқлаш мақсадида берилган саволлар ва уларга олинган натижалар тақдим этилади.
Ушбу мақоланинг мақсади чет тили ўқитувчисининг дарс олиб бориш режасини кенг кўламда ишлаб чиқишдан иборат. Агар ўқитувчи кўрсатмалари баъзи олимлар томонидан қўйилганталабларга жавоб берса, унинг ўқувчиларга янада кўпроқ фойда бериши кўрсатилган. Мақолада сўровнома орқали ўқитувчи ва ўқувчи муносабатларини аниқлаш мақсадида берилган саволлар ва уларга олинган натижалар тақдим этилади.
Целью исследования является обширная разработка плана действия учителя иностранных языков. Данные инструкциимогут принести больше пользы, если они соответствуют требованиям, предложенным мастерами по преподаванию языка. В данной статье был использован метод, содержащий вопросы, для выявления отношений преподавателяи ученика к планам действия преподавателя.
The aim of this research article is to elaborate on the teacher instructions in a classroom where a certain language is taught as a foreign language. The instructions given by instructors might bring learners more benefits if they meet some requirements proposed by some masters of teaching languages. In the paper the qualitative method was used, which contains survey questions to identify teacher and student attitudes to teacher instructions.
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|---|---|---|
1 | ABDURAIMOVA Y.R. | Катта ўқитувчи, Инглиз тилини интеграллаштириб ўқитиш кафедраси No 3 | Ўзбекистон Давлат жаҳон тиллари университети |
2 | ANNAEVA G.B. | Талаба, Инглиз тили назарий аспектлари кафедраси | Ўзбекистон Давлат жаҳон тиллари университети |
№ | Название ссылки |
---|---|
1 | Gardner, B., and F. Gardner. (2000). Classroom English. Oxford :Oxford University Press, available at:https://elt.oup.com/catalogue/items/global/teacher_development/oxford_basics/9780194371735 |
2 | Hattie, J. (2009). Visible learning: A synthesis of over 800 meta- analyses related to achievement. New York. – URL: https://www.readpbn.com/pdf/Visible-Learning-A-Synthesis-of-Over-800-Meta-Analyses-Relating-to-Achievement-Sample.pdf |
3 | Jimalee Sowell. (2017 )Good Instruction-Giving in the Second-Language Classroom, available at: https://americanenglish.state.gov/files/ae/resource_files/etf_55_3_pg10-19.pdf |
4 | Proctor, S. (2014). The classroom. ProELT Aptis Training Course, available at:https://americanenglish.state.gov/files/ae/resource_files/etf_55_3_pg10-19.pdf |
5 | Salaberri, S. (1995). Classroom language. Oxford: Heinemann ELT, available at:https://www.researchgate.net/publication/324195429_Learning_English_through_the_Use_of_Classroom_Language_in_Community_Service, Scrivener, J. (2011). Learning teaching: The essential Guide to English language teaching. 3rd ed. Oxford: Macmillan Education, available at:https://www.twirpx.com/file/2098008 |
6 | Ur, P. (1996) A course in language teaching: Practice and theory. Cambridge: Cambridge University Press, available at: https://www.twirpx.com/file/297434/ |