Ушбу мақолада бугунги кундаги астрономия таълимининг замонавий дастурий воситалари ва улардан фойдаланиш усулари келтириб ўтилган. Ушбу замонавий дастурий воситаларни таълим жараёнига қўллаш бўйича тавсиялар ва афзалликлари ёритилган. Таълимнинг замонавий дастурий воситалари қўлланилган экспериментал дарс натижалари кўрсатилган.
Ушбу мақолада бугунги кундаги астрономия таълимининг замонавий дастурий воситалари ва улардан фойдаланиш усулари келтириб ўтилган. Ушбу замонавий дастурий воситаларни таълим жараёнига қўллаш бўйича тавсиялар ва афзалликлари ёритилган. Таълимнинг замонавий дастурий воситалари қўлланилган экспериментал дарс натижалари кўрсатилган.
This article presents modern software for astronomical education and its methods of use. The recommendations and advantages of using this modern software in the educational process are given. The results of an experimental course using modern software are shown.
В этой статье представлены современные программные средства для астрономического образования и его методы использования. Приведено рекомендации и преимущества применения этого современного программного средства в образовательном процессе. Показано результаты экспериментального курса с использованием современных программны средств.
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|---|---|---|
1 | Narboyev A.B. | Термиз давлат университети |
№ | Название ссылки |
---|---|
1 | 1. M.Mamadazimov, A.B.Narbayev, O‘rta ta’lim muassasalarining 11-sinfi va o‘rta maxsus, kasb-hunar ta’limi muassasalarining o‘quvchilari uchun elektron oʻquv qoʻllanma. Toshkent 2018 y. |
2 | 2. А.Б.Нарбаев, Астрономия ўқитишда медиатехнология воситаларидан фойдаланиш авфзалликлари. Педагогика ва психологияда инновациялар журнали 2-сон. Тошкент 2018 й. |
3 | 3. Иванов А. Учебник будущего // Высшее образование в России. – 2001. – №6. |
4 | 4. Гомулина Н.Н. Применение новых информационных и телекоммуникационных технологий в школьном физическом и астрономическом образовании: дис.... канд. пед. наук / Н.Н Гомулина. – М., 2003. – 247 с. |