Мақолада Навоий лирикасини ўргатишда график органайзерлардан фойдаланиш масаласи хусусида фикр юритилган. “Концептуал жадвал”, “Тоифалаш жадвали”, “Кластер” “Инсерт”,”Венн диаграммаси” каби технологияларни дарс жара-ёнида қўллаш усуллари кўрсатиб берилган.
Мақолада Навоий лирикасини ўргатишда график органайзерлардан фойдаланиш масаласи хусусида фикр юритилган. “Концептуал жадвал”, “Тоифалаш жадвали”, “Кластер” “Инсерт”,”Венн диаграммаси” каби технологияларни дарс жара-ёнида қўллаш усуллари кўрсатиб берилган.
В статье анализируется вопрос об использовании графика органайзе-ров в лирике Навои. Также, показаны способы применения в процессе занятий ряда тех-нологий таких, как: “Диаграмма Венн”, “Инсерт”, “График категории”, “Кластер”, “График концептуации”.
It is spoken about the issue of the usage of the graphic organizers in tea-ching Navoi’s lyrics in the article. There were shown the methods of using the pedagogical tech-nologies as “conceptual table”, “classification table”, “cluster”, “insert” and “venn diagram” during the lesson.
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|---|---|---|
1 | Yuldasheva M.. | Dotsent | UrDU |
№ | Название ссылки |
---|---|
1 | Муслимов Н.А., Усмонбоева М.Ҳ., Сайфуров Д.М., Тўраев А.Б. Инновацион таълим технологиялари. Т., 2015, 67-бет. |
2 | Аdabiyot (majmua). II kitob. Akademik litseylarning ikkinchi bosqich oʻquvchilari uchun. T., “Bayoz”, 2017, 6–46-бетлар (tuzuvchilar: Toʻxliyev B., Mirsamiqova M., Ametova O.). |