Мақолада умуртқасизлар зоологияси фанидан ўқув-дала амалиётида талабаларнинг сув ҳавзаларида тарқалган ҳашаротларнинг баъзи вакилларининг яшаш муҳитига морфологик, анатомик жиҳатлардан мосланишларини ўрганишга оид тавсиялар берилади.
Мақолада умуртқасизлар зоологияси фанидан ўқув-дала амалиётида талабаларнинг сув ҳавзаларида тарқалган ҳашаротларнинг баъзи вакилларининг яшаш муҳитига морфологик, анатомик жиҳатлардан мосланишларини ўрганишга оид тавсиялар берилади.
В статье представлены методические рекомендации по самостоятельному изучению студентами во время учебно-полевой практики по зоологии беспозвоночных морфологических и анатомических способов приспособления некоторых водных насекомых к среде обитания .
The article presents methodical recommendations on self study learning of students during the field, practice on the zoology of invertebrate morphological and anatomic ways of adaptation of some aguatic insects to surrounding their environment..
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|---|---|---|
1 | Zokirov K.. | Andijon davlat universiteti | |
2 | Badalxo'jayev I.. | Andijon davlat universiteti | |
3 | Sulaymonov X.. | Andijon davlat universiteti | |
4 | Sobirov O.. | Andijon davlat universiteti |
№ | Название ссылки |
---|---|
1 | 1.Баранов С.Г., Морев С.Ю., Бибик Т.С. Практикум по экологии для бакалавров.- Владимир, 2013. 2. Зобов В.В. Экология организмов: животных Краткий конспект лекции.- Казань, 2015 . 3. Козлов М.А., Олигер И.М. Школьный атлас-определитель беспозвоночных.- М., 1991. 4. Кременецкий Н.Г. Учебно-полевая парктика по зоологии беспозвоночных.- М., 1959. 5. Мавлонов О.М. ва бошқ. Умуртқасиз ҳайвонлар зоологиясидан ўқув-дала практикаси олиб бориш учун методик қўлланма.- Т.,1998. 6. Фасулати К.К. Полевое изучение наземных беспозвоночных.- М., 1961 7. Рабочая программа учебной полевой практики по экологии животных.- Новокузнецк, 2014. 8. Райков Б.Е., Римский-Корсаков М.Н. Зоологические экскурсии.- М., 1956. 9. Қулмаматов А. Умуртқасизлар зоологиясидан ўқув-дала амалиёти.- Т.: Ўқитувчи, 2004. |