Мазкур мақолада уч давлатда мавжуд касб-ҳунар таълими тизими соҳасидаги масалалар ёритиб берилган бўлиб, таълим тизимини тўғри йўлга қўйиш – ке-лажак истиқболи эканлиги таъкидлаб ўтилган. Шунингдек, Ўзбекистон, Япония ва Корея касб-ҳунар таълимининг рақобатбардошлиги таҳлил қилинган ва солиштирилган. Ўзбе-кистон Республикасининг таълим соҳасини ривожлантиришда Япония ва Корея тажри-басидан фойдаланиш юзасидан таклиф ва тавсиялар ишлаб чиқилган.
Мазкур мақолада уч давлатда мавжуд касб-ҳунар таълими тизими соҳасидаги масалалар ёритиб берилган бўлиб, таълим тизимини тўғри йўлга қўйиш – ке-лажак истиқболи эканлиги таъкидлаб ўтилган. Шунингдек, Ўзбекистон, Япония ва Корея касб-ҳунар таълимининг рақобатбардошлиги таҳлил қилинган ва солиштирилган. Ўзбе-кистон Республикасининг таълим соҳасини ривожлантиришда Япония ва Корея тажри-басидан фойдаланиш юзасидан таклиф ва тавсиялар ишлаб чиқилган.
В данной статье освещены вопросы существующих систем профес-сионального образования трех стран. Высказано мнение, что правильная организация данной системы является основой перспективного будущего. Вместе с тем, проведено сопоставление и анализ конкурентоспособности профессионального образования Узбе-кистана, Японии и Южной Кореи. Были разработаны предложения по развитию обра-зования Республики Узбекистан, опираясь на опыт Японии и Кореи.
This article highlights the issues of the existing professional education sys-tems of three countries. The view was expressed that the correct organization of this system is the basis of a perspective future. At the same time, the competitiveness of professional education in Uzbekistan, Japan and South Korea has been compared and analyzed. Given proposals on the development of education of the Republic of Uzbekistan based on the experience of Japan and South Korea.
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|---|---|---|
1 | Khasanova G.. | Dotsent | UrDU |
№ | Название ссылки |
---|---|
1 | New Headway fourth edition. Liz and John Soars. Oxford University press. Elementary Student’s book. 2015, p. 127. |