Мақолада иқтисодий ресурсларнинг чекланганлиги шароитида бизнес
фаолиятни самарали ташкил этишда ва амалга оширишда иқтисодий
таълимнинг ўрни, аҳамияти ҳамда унинг самарадорлигини оширишга
қаратилган фикр-мулоҳазалар, тавсиялар илгари сурилган.
Мақолада иқтисодий ресурсларнинг чекланганлиги шароитида бизнес
фаолиятни самарали ташкил этишда ва амалга оширишда иқтисодий
таълимнинг ўрни, аҳамияти ҳамда унинг самарадорлигини оширишга
қаратилган фикр-мулоҳазалар, тавсиялар илгари сурилган.
В статье выдвигаются соображения и предложения по месту,
значению и повышению эффективности экономического образования
организации и осуществлении бизнеса в условиях ограниченности ресурсов.
In the article are advanced the observations and suggestions on place, sense
and effectiveness of economic education in optimal organization and realizing of
business in the conditions of limited resources
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|---|---|---|
1 | Davlatova G.M. | Farpi |
№ | Название ссылки |
---|---|
1 | Горфинкель В.Я., проф. Швандер В.А. Экономика предприятия. Учебной пособие. -М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2008 |
2 | Ходиев Б. ва бошқ. “Кичик бизнес ва хусусий тадбиркорлик”. Ўқув қўлланма. – Т.: ТДИУ, 2010 |
3 | Ходиев Б., Қосимова М. “Кичик бизнесни режалаштириш”. Ўқув қўлланма. – Т.: ТДИУ, 2011 |
4 | Шодмонов Ш., Алимов Р., Жўраев Т. “Иқтисодиёт назарияси”. – Т.: “Молия”, 2002 |