Агар ўтилаётган дарс ёқса, кўпчилик фаннни яхши ўрганишга мойилбўлади. Шумақсадда синфда инглиз тилини ўргатишда ўқувчиларни рағбатлантириш ва қизиқтириш мақсадида тил ўргатувчилар томонидан бир қанча уринишларамалга оширилди.Афсуски, ушбу дарслар ҳар доим ҳам ҳаммаўрганувчилар/талабалар томонидан ижобий қабул қилинавермайди. Бунга сабаб –биз талабаларнинг дарсниўрганишдан қандаймақсад ва натижаларникўзлаганини олдиндан билмаслигимиздир. Шундай мақсадни аниқлаш учун турли ёшдаги ўзбек миллатига мансуб тил ўрганувчиларининг уч гуруҳ вакиллари: ўрта мактаб ўқувчилари, талабалар ва битирувчиларнинг инглиз тилини ўрганишдан аниқ мақсадларинибилиш учун саволнома тарқатилди. Инглиз тилини ўргатишда яхши натижаларга эришиш учун ёшга нисбатан фарқ қиладиган жиҳатлар ҳам муҳокама қилинди ва изланишларолиб борилди.
Агар ўтилаётган дарс ёқса, кўпчилик фаннни яхши ўрганишга мойилбўлади. Шумақсадда синфда инглиз тилини ўргатишда ўқувчиларни рағбатлантириш ва қизиқтириш мақсадида тил ўргатувчилар томонидан бир қанча уринишларамалга оширилди.Афсуски, ушбу дарслар ҳар доим ҳам ҳаммаўрганувчилар/талабалар томонидан ижобий қабул қилинавермайди. Бунга сабаб –биз талабаларнинг дарсниўрганишдан қандаймақсад ва натижаларникўзлаганини олдиндан билмаслигимиздир. Шундай мақсадни аниқлаш учун турли ёшдаги ўзбек миллатига мансуб тил ўрганувчиларининг уч гуруҳ вакиллари: ўрта мактаб ўқувчилари, талабалар ва битирувчиларнинг инглиз тилини ўрганишдан аниқ мақсадларинибилиш учун саволнома тарқатилди. Инглиз тилини ўргатишда яхши натижаларга эришиш учун ёшга нисбатан фарқ қиладиган жиҳатлар ҳам муҳокама қилинди ва изланишларолиб борилди.
Большинство людей склонны хорошо учиться, когда имнравятся уроки. В связи с этимсо стороны учителя во время урока предпринимаются методы поощрения и мотивирования учащихся к изучению английского языка. Но, к сожалению, такие приемы не всегда дают свои результаты. Это происходит ввиду малой степени изученности вопроса: мы обычно не знаем, чего студенты ожидают от этих уроков.С целью изучить предпочтения и ожидания трех возрастных групп: учащихся средних школ, студентов и выпускников –студентам было предложено заполнить анкету. Таким образом, в этой статье обсуждаются контрасты между разными возрастными группами с целью сделать конкретные выводы в сфере обучения английскому языку.
Most individuals have a tendency to learn well when they feel happy with the lessons. Along these lines, there have been a few endeavors to encourage or motivate students to learn English in the classroom by arranging lessons premium and propelling. Unfortunately, some of these lessons won'tfunction admirably with a few gatherings of understudies. This is on the grounds that we don't generally know students choice and expectations of the lessons. Keeping in mind the goal to investigate their preferences and expectations, Uzbek students from three different age groups: secondary school learners, students, and graduates were asked to complete the questionnaire in order to finish a survey with a specific end goal to give their originations of preferred Englishlessons. Contrasts between age gatherings were talked about with a specific end goal to give productive implications to English language teaching and learning.
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|---|---|---|
1 | LUTFIDDINOVA N.. | ўқитувчи | Ўзбекистон Давлат жаҳон тиллари университети |
№ | Название ссылки |
---|---|
1 | Allwright, D. and Bailey, K.M. (1991). Focus on the Language Classroom. –Cambridge: Cambridge University Press. |
2 | Barkhuisen, G.P. (1998). Discovering Learners’ Perceptions of ESL Classroom Teaching/learning Activities in a South African Context. TESOL Quarterly 32(1) |
3 | Brindley, G. (1984). Needs Analysis and Objectives Setting in the Adult Migrant Education Programme. Sydney: NSW Adult Migrant Education Service |
4 | Horwitz, E.K. (1988). The Beliefs about Language Learning of Beginning University Foreign Language Learners. Modern Language Journal 72(3) |
5 | Kern, R.G. (1995). Learners’ and Teachers’ Beliefs about Language Learning. Foreign Language Annals 28(1) |
6 | Lewis, M. (1993). The Lexical Approach: The State of ELT and a Way Forward. Hove: Language Teaching Publications |
7 | Littlewood, W. (2010). Chinese and Japanese Students’ Conceptions of the ‘ideal English Lesson’. RELC Journal. 41(1) |
8 | Littlewood, W., Liu, N. and Yu, C. (1996). Hong Kong Tertiary Students’ Attitudes and Proficiency in Spoken English. RELC Journal. 2(1) |
9 | Richards, J.C. and Bohlke, D. (2011). Creating Effective Language Lessons. -Cambridge: Cambridge University Press |
10 | Rubin, J. and Thompson, I. (1994). How to be a More Successful Language Learner: Toward LearnerAautonomy. Boston: Heinle & Heinle |