Ушбу мақолада таълим жараёнида талабанинг интерактив режим-да мустақил ўқув-услубий материалларни ўзлаштириши, назоратдан ўтиши, ўқитувчи-нинг раҳбарлигида назорат ишларини бажариши ва гуруҳдаги бошқа “вертикал ўқув гу-руҳи” талабалари билан мулоқотда бўлиши ёритилган
Ушбу мақолада таълим жараёнида талабанинг интерактив режим-да мустақил ўқув-услубий материалларни ўзлаштириши, назоратдан ўтиши, ўқитувчи-нинг раҳбарлигида назорат ишларини бажариши ва гуруҳдаги бошқа “вертикал ўқув гу-руҳи” талабалари билан мулоқотда бўлиши ёритилган
В статье речь идёт о формах дистанционного обучения:под руковод-ством учителя ученик получает самостоятельную учебно-методическую программу в ин-терактивном режиме, сдаёт промежуточный контроль, выполняет контрольные рабо-ты и взаимодействует с остальными студентами в группе “вертикальная обучающая группа”.
In the article the student receives an independent educational and methodi-cal program in an interactive mode, pass an intermediate, be able to perform tests and interacts with the rest of the students in the group “vertical training group” under the guidance of the tea-cher.
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|---|---|---|
1 | Sobirova S.. | Dotsent | UrDU |
№ | Название ссылки |
---|---|
1 | Абдуқодиров А.А., Пардаев А.Х. Масофали ўқитиш назарияси ва амалиёти. Т., “Фан”, 2009. |