Being accomplished based on to deep ideas and concepts, to
generalize interactive knowledge , to systemize and to use. In my view, the role of literary is important in school education.
The literary system of a book helps to improve spiritual knowledge. This helps to
contrast with the help of the real samples and generalizing standart here or heroine and
focusing an one character.
It is assential to create knowledge , experience outlook, sense, tryness, and other
thing in pupil’s mind by reading books on showing real examles in order to make
decition in pupil’s mind by themselves.
Углубление понятий и знаний, соответствие между собой
связывающих знаний, соединить в одну систему осуществляется на основе
творческого использования.
Being accomplished based on to deep ideas and concepts, to
generalize interactive knowledge , to systemize and to use. In my view, the role of literary is important in school education.
The literary system of a book helps to improve spiritual knowledge. This helps to
contrast with the help of the real samples and generalizing standart here or heroine and
focusing an one character.
It is assential to create knowledge , experience outlook, sense, tryness, and other
thing in pupil’s mind by reading books on showing real examles in order to make
decition in pupil’s mind by themselves.
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|---|---|---|
1 | Djuraev Q.B. | Namdu | |
2 | Boymirzayeva I.. | Namdu | |
3 | Baxramova Z.. | Namdu |
№ | Название ссылки |
---|---|
1 | Курбонов Ш., Сейтхалилов Э. Отвецтвенность образования в предупреждении и преодолении вузовов современности. Отв. Ред. А.А.Азизходжаев. –Т.: Академия, 2003. – 94 с |
2 | Леонтьев А.Н.Деятельность сознание личности. –М.: 1975.-304 с. |
3 | Леонтев А.Н. Проблема развития психики. –М., 1972. -97 с. |
4 | Лернер. И.Я. Процесс обучения и его закономерности. –М.: Знание, 1980. – 96 с. |
5 | Махмудова М. Воспитание обчественной активности у младщих школьников. АКД. –Т.: 1994. |
6 | Махмутов М.И. Современной урок. Вопросы теории. –М.: «Педагогика», 1981. – 192 с |
7 | Мухамеджанова М.П. Формирование научного мировоззрения у старше- классников в процесс взаимосвязи школы и семьи. АКД. –Т.: 1992. |
8 | Мунавваров А.К. Педагогические условия повышения эффективности семейного воспитания. «Фан», -Т.: 1989 . -110 с |
9 | Оконь В.Введение в общую дидактику Мунавваров А.К., Маъмуров М. Япроқ илдиздан қувват олади. –Т.: «Ўзбекистон», 1990. - 64 бет. |
10 | Musurmonova O. O’quvchilarning ma’naviy madaniyatini shakllantirish. -T.: «O’qituvchi», 1997 |
11 | Мусурмонова А. Педагогические основы формирования духовной культуры старчеклассников. АДД. –Т.: 1993. |
12 | Михайлов Ф.Т. Загадка человеческого «Я». –М.: 1976. -288 s. |
13 | Mirenskiy B.A. Oila va o’smir. –T.: «O’qituvchi», 1991. - 48 bet. |
14 | Munavvarov A.Q Oila pedagogikasi. -T.: «O’qituvchi», 1994. -100-101 bet. |
15 | Otajonov Sh. Nazarov E, O’zlikni anglash ma’naviy kamolot omili. Ta’lim-tarbiya № 3-4, 1997. -87-91 betlar. |