Мақолада машҳур инглиз ёзувчиси Шекспир ҳаёти ва ижодини умум-таълим мактабларининг IX синфида ўқитиш усуллари баён этилади. Ёзувчи ижодини ўқувчиларга ўргатиш жараёнида қандай манбалардан фойдаланиш хусусида маълумот берилади ва унинг драмаларини ўқитишда қандай воситалардан фойдаланиш ҳақида йўл-йўриқлар кўрсатилади.
Мақолада машҳур инглиз ёзувчиси Шекспир ҳаёти ва ижодини умум-таълим мактабларининг IX синфида ўқитиш усуллари баён этилади. Ёзувчи ижодини ўқувчиларга ўргатиш жараёнида қандай манбалардан фойдаланиш хусусида маълумот берилади ва унинг драмаларини ўқитишда қандай воситалардан фойдаланиш ҳақида йўл-йўриқлар кўрсатилади.
В статье рассматривается методика изучения жизни и творчества известного английского писателя Шекспира в IX классе общеобразовательной школы. Приводятся сведения по использованию различных источников в процессе изучения твор-чества писателя, а также даются методические инструкции по применению средств обучения при рассмотрении его драматических произведений.
The given article is devoted to scrutinize the method of study the life and creative work of the famous English writer Shakespeare in the 9 th form at secondary school. Some information is given about using various sources in the process of studying the writers cre-ative work. Also some methodical instruction is given on applying the means of teaching by stu-dying his dramatic work.
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|---|---|---|
1 | Bobojonova U.. | Dotsent | UrDU |
№ | Название ссылки |
---|---|
1 | Ўзбек энциклопедияси. Т., “Энциклопедия бош редакцияси”, 1979, 13-том, 35-бет. |