223

Мақолада таълим ва тарбиядаги мавжуд муаммолар, уларнинг асо-сий сабаблари таҳлил қилинган. Баркамол авлодни тарбиялашда умумий ўрта таълим мактаблари ва  уларда фаолият юритаётган ўқитувчиларнинг роли ҳамда уларнинг олди-га қўйилаётган вазифалар ҳақида фикр юритилган. Япония таълим тизими ижобий то-монлари кўрсатилган.

  • Ссылка в интернете
  • DOI
  • Дата создание в систему UzSCI 25-12-2019
  • Количество прочтений 209
  • Дата публикации 31-10-2018
  • Язык статьиO'zbek
  • Страницы59-60
Ўзбек

Мақолада таълим ва тарбиядаги мавжуд муаммолар, уларнинг асо-сий сабаблари таҳлил қилинган. Баркамол авлодни тарбиялашда умумий ўрта таълим мактаблари ва  уларда фаолият юритаётган ўқитувчиларнинг роли ҳамда уларнинг олди-га қўйилаётган вазифалар ҳақида фикр юритилган. Япония таълим тизими ижобий то-монлари кўрсатилган.

Русский

В статье проанализирован опыт образования и воспитания совре-менной молодежи. Указаны основные особенности и направления школьного образования Японии.

English

Article is devoted to the analysis of education systems and modern educatio-nal programs of a number of developed countries such as Japan. Presented the results of moni-toring difference, achievements and shortcomings of education systems, educational standarts.

Имя автора Должность Наименование организации
1 Qalandarov B.. Dotsent UrDU
Название ссылки
1 Барно Джураева, Хадича Умарова. Мактабгача таълим тизимида жаҳон амалиё-ти: замонавий таълим дастурлари ва методлари. “Халқ таълими”, 2017, 3, 111–116-бетлар.
В ожидании