Ушбу мақолада чет тилларни ўрганишда мобил иловалардан
фойдаланишнинг самарали роли, уларнинг тил ўрганишдаги фаол функциялари,
замонавий компьютерларнинг ҳам мобил воситалар билан боғлиқлиги ёритиб
берилган.
В этой статье описывается эффективная роль мобильных
приложений в изучении иностранных языков, их активной языковой функции
обучения и актуальности современных компьютеров для мобильных устройств.
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|---|---|---|
1 | Shukurjonova G.S. | TATU Fargana filial |
№ | Название ссылки |
---|---|
1 | Ben-Barka, A. C. (1982). In search of a language teaching framework: An adaptation of acommunicative approach to functional practice. |
2 | Das, B. K. (1984). Communicative language teaching. Selected papers from the RELC seminar (Singapore). Antology Series 14. EDRS No. ED266661. |
3 | Littlewood, W. T. (1983). Communicative approach to language teaching methodology (CLCS Occasional Paper No. 7). |