163

Мақолада ўзбек тижорат рекламасининг асосий тенденциялари ва лексикографияси, реклама маҳсулотлари орқали кириб келган неологизмларнинг ўзбек ада-бий тилида шаклланиши турли хил мисоллар билан лингвистик таҳлил қилинган

  • Ссылка в интернете
  • DOI
  • Дата создание в систему UzSCI 26-12-2019
  • Количество прочтений 152
  • Дата публикации 31-12-2018
  • Язык статьиO'zbek
  • Страницы82-85
Ўзбек

Мақолада ўзбек тижорат рекламасининг асосий тенденциялари ва лексикографияси, реклама маҳсулотлари орқали кириб келган неологизмларнинг ўзбек ада-бий тилида шаклланиши турли хил мисоллар билан лингвистик таҳлил қилинган

Русский

В статье производится лингвистический анализ узбекской коммер-ческой рекламы и лексикографии, а также примеры неологизмов, вошедших в узбекский литературный язык через рекламную продукцию.

English

The article provides a linguistic analysis of Uzbek commercial advertising and lexicography, as well as neologisms with various examples included in the Uzbek literary language through advertising products.

Имя автора Должность Наименование организации
1 Abdullayev B.. Dotsent UrDU
Название ссылки
1 http://life-prog.ru/
В ожидании