160

Мазкур илмий мақола олий таълим тизимини ўқув-услубий  фаолияти-ни бошқаришда инновацион ёндашувнинг назарий ва амалий масалaларига бағишланиб, ўқув жараёнига инновацион педагогик технологияларни жорий этиш хусусиятлари, улар-нинг мазмун-моҳияти, аҳамияти каби масалаларни ўз ичига олган.    

  • Ссылка в интернете
  • DOI
  • Дата создание в систему UzSCI 27-12-2019
  • Количество прочтений 151
  • Дата публикации 31-01-2019
  • Язык статьиO'zbek
  • Страницы63-66
Ўзбек

Мазкур илмий мақола олий таълим тизимини ўқув-услубий  фаолияти-ни бошқаришда инновацион ёндашувнинг назарий ва амалий масалaларига бағишланиб, ўқув жараёнига инновацион педагогик технологияларни жорий этиш хусусиятлари, улар-нинг мазмун-моҳияти, аҳамияти каби масалаларни ўз ичига олган.    

Русский

Данная статья посвящена теоретическим и практическим примерам инновационного подхода в управлении методикой преподавания системы высшего образо-вания, в том числе особенностям внедрения инновационных педагогических технологий в образовательный процесс, их содержанию и значению.

English

This article is devoted to the theoretical and practical examples of innovation approach in the management of the teaching methodology of the higher education system, inclu-ding the features of introducing innovative pedagogical technologies in the educational process, their content and significance.

Имя автора Должность Наименование организации
1 Rahmonov N.. Dotsent UrDU
Название ссылки
1 Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2017 йил 7 февралдаги “2017–2021 йилларда Ўзбекистон Рес-публикасини ривожлантиришнинг бешта устувор йўналиши бўйича Ҳаракатлар стратегияси тўғрисида”ги ПФ-4947-сонли фармони (www.lex.uz).
В ожидании