Ушбу илмий мақола олимпизмнинг назарий ва илмий
асосларини, халқаро ва миллий олимпия академиялари ўқувчи ёшлар таълим
жараёнида, дарс ва дарсдан ташқари машғулотларда билим, қўникма ва
малакаларни шакллантириш ташвиқот қилиш ҳамда ўрганиш учун тавсиялар
берилган.
Ушбу илмий мақола олимпизмнинг назарий ва илмий
асосларини, халқаро ва миллий олимпия академиялари ўқувчи ёшлар таълим
жараёнида, дарс ва дарсдан ташқари машғулотларда билим, қўникма ва
малакаларни шакллантириш ташвиқот қилиш ҳамда ўрганиш учун тавсиялар
берилган.
Данная статья раскрывает теоритические и практические
основы олимпизма, роль международной и национальной олимпийской академии в
обучении, пропаганды и рекомендации для применения в системе образования в
урочных и неурочных занятиях для учащихся и молодёжи в процессе формирования
знаний, умений и навыков.
This article breaks the theoretical and practical foundations of
olympism and the role of international and national Olympic academy in teaching
propaganda and recommendations for application in the education system in lesson and
time lesson for students and young people in the process of forming knowledge and skills.
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|---|---|---|
1 | Boyboboyev B.. | Namdu | |
2 | Ismoilov T.. | Namdu | |
3 | Abdullayev D.. | Namdu |
№ | Название ссылки |
---|---|
1 | Ўзбекистон Республикаси Президентининг “Жисмоний тарбия ва оммавий спортни янада ривожлантириш чора-тадбирлари тўғрисида”ги 2017 йил 3 июндаги ПҚ-3031-сонли қарори. |
2 | Баринов С. Проблемы олимпийского образования в деятельности МОА / Баринов С. // Всемирные юношеские игры под патронатом Международного олимпийского комитета: материалы Междунар. форума «Молодежь – Наука – Олимпизма» под патронатом Всемирного совета физического воспитания и спортивной науки, 14-18 июля 1998 г., Москва. – М.: Сов. спорт, 1998. – С. 51-53. |
3 | Кубертен П. Ода спорту. – М.: ФиС, 1987. – 57 с. 4. Олимпия билим асослари: (Умумтаълим мактаблари, касб-ҳунар коллежлари ва академик лицейлар учун ўқув қўлланма) / Муаллифлар: А.Қ.Ҳамрақулов, Т.Т.Юнусов, Э.К.Шатерников ва бошқ.; С.С.Рўзиевнинг умумий тахрири остида. – Т.: “Шарқ”, 2002. – 96 б. |
4 | Родиченко B.C., Столяров В.И. Идеология и олимпийское образование // Теория и практика физической культуры. - 1996. -№6. С. 2-7. |
5 | Muller N. Die Olympische Idee Pierre de Coubertin und Carl Diem in ihrer Auswirkung auf die IOA / N. Muller // Graz, 1975. – Doc. Dissertation. |
6 | Neverkovich Sergei. Methods of Olympic Education // IOA. Report of the 27th Session. - Lausanne, 1988.- P. 172-176. |
7 | Rodichenko Vladimir. Olympic Education: Diversity of National Models, but Global Imperative: A Paper Presented to the 3rd International Congress on Olympic Sport, Warsaw, September, 1999. - 5 p. |