Мақолада маданиятлараро муомалани таъминлашда чет тилининг коммуникатив функциясининг роли таҳлил қилинган. Унда ижтимоий-маданий фактор-нинг тушунчаси, мақсади, вазифалари, уни қўллашнинг шакл ва услублари кўриб чиқилган. Ижтимоий-маданий аспектни чет тилини ўқитишдаги метод сифатида қўллашни мақ-садга мувофиқ, деб хулоса қилинмоқда.
Мақолада маданиятлараро муомалани таъминлашда чет тилининг коммуникатив функциясининг роли таҳлил қилинган. Унда ижтимоий-маданий фактор-нинг тушунчаси, мақсади, вазифалари, уни қўллашнинг шакл ва услублари кўриб чиқилган. Ижтимоий-маданий аспектни чет тилини ўқитишдаги метод сифатида қўллашни мақ-садга мувофиқ, деб хулоса қилинмоқда.
. В статье анализируется роль коммуникативной функции иностранно-го языка в обеспечении межкультурного общения. В нем рассматриваются понятие, це-ли, задачи, формы и методы применения социокультурного фактора и его результатив-ность. Делается вывод о целесообразности применения социокультурного аспекта как метода обучения иностранному языку.
In the article, there were analyzed communicative functions of foreign lang-uage in applying inter cultural communication. There is considered the notion, aim and tasks forms and methods of applying socio cultural factors and its efficiency. We may consider using socio cultural aspect as method of teaching of foreign language.
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|---|---|---|
1 | Ruzmetova N.. | Dotsent | UrDU |
№ | Название ссылки |
---|---|
1 | Мечковская Н.Б. Социальная лингвистика. М., 2000, с. 61. |