Ушбу мақола тил бирликларининг прагматик талқинига бағишланган. Унда коммуникатив мақсадни ифодалашда пропозиционал актнинг ўрни ва аҳамияти ба-ён қилинган. Мактабгача ёшдаги ва мактаб ёшидаги болалар нутқига хос прагмалин-гвистик тафовутнинг юзага келиш сабаблари аниқланган.
Ушбу мақола тил бирликларининг прагматик талқинига бағишланган. Унда коммуникатив мақсадни ифодалашда пропозиционал актнинг ўрни ва аҳамияти ба-ён қилинган. Мактабгача ёшдаги ва мактаб ёшидаги болалар нутқига хос прагмалин-гвистик тафовутнинг юзага келиш сабаблари аниқланган.
Данная статья посвящена прагматической интерпретации языковых единиц. В ней изложено место и значение пропозиционального акта при выражении ком-муникативной интенции. Выявлены причины возникновения прагмалингвистических раз-личий, свойственных речи детей дошкольного и школьного возраста
The given article is devoted to pragmatical interpretation of language units. In it, the place and role of propositional act in expressing communicative purpose is narrate. The reasons of occurrence pragmatical linguistic differences peculiar to speech of children of preschool and school age are revealed.
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|---|---|---|
1 | Qurbanova M.. | Dotsent | UrDU |
№ | Название ссылки |
---|---|
1 | Ҳакимов М. Ўзбек прагмалингвистикаси асослари. Тошкент, “Академнашр”, 2013, 176-бет. |