Ушбу мақола изчил таржимани ўқитишда мотивация яратиш масала-сига бағишланган. Мақоланинг асосий мақсади “мотивация” тушунчасини ҳам психоло-гик, ҳам амалий жиҳатдан тасвирлаш ҳамда ушбу тушунчани ўқитиш жараёнида қўл-лашдан иборат. Мақолада, шунингдек, изчил таржимани ўқитиш жараёнида методлар қўллаш, ўқитиш тамойиллари ва техникаси ҳамда ахборот технологияларининг аҳамия-ти ҳақида сўз боради.
Ушбу мақола изчил таржимани ўқитишда мотивация яратиш масала-сига бағишланган. Мақоланинг асосий мақсади “мотивация” тушунчасини ҳам психоло-гик, ҳам амалий жиҳатдан тасвирлаш ҳамда ушбу тушунчани ўқитиш жараёнида қўл-лашдан иборат. Мақолада, шунингдек, изчил таржимани ўқитиш жараёнида методлар қўллаш, ўқитиш тамойиллари ва техникаси ҳамда ахборот технологияларининг аҳамия-ти ҳақида сўз боради.
Данная статья посвящена проблеме формирования мотивации в про-цессе обучения последовательному переводу. Целью статьи является описание понятия ‘мотивация’ в целом как с психологической, так и с практической точки зрения, а так-же изучение использования данного понятия в обучении. В статье рассказано о необходи-мости применения методов, принципов и техник преподавания, а также информацион-ных технологий в процессе обучения последовательному переводу.
. This article is devoted to the problem of building the motivation in consecu-tive interpretation teaching. The aim of the article is to describe the notion ‘motivation’ from both psychological and practical points of view and also the use of the notion while training. The article tells about the necessity of application of methods, principles and techniques of teaching and the information technologies while consecutive interpretation training.
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|---|---|---|
1 | Abduganiyeva J.. | Dotsent | UrDU |
№ | Название ссылки |
---|---|
1 | Кравченко Ю. О. К проблеме формирования учебной мотивации студентов. Психология в России и за ру-бежом. Mатериалы междунар. науч. конф., СПб., “Реноме”, 2011, c. 104. |